خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دامپزشکی گیلان خبر داد:

افتتاح نخستین بیمارستان ویژه دام‌های کوچک در گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۹۵۲

مدیر کل دامپزشکی گیلان از افتتاح دو پروژه دامپزشکی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سهراب عاقبتی درخصوص افتتاح اولین بیمارستان ویژه دام‌های کوچک گیلان اظهار داشت: این بیمارستان با زیربنایی به مساحت ۳۵۰ متر مربع، شامل بخش های امور درمانی، آزمایشگاه، داروخانه، سونوگرافی، رادیولوژی، پیش بیهوشی، جراحی، بستری عفونی و بستری بیماریان غیر عفونی بصورت مجزا و پانسیون است.

این پروژه با اعتباری حدود ۱۰ میلیارد ریال تاسیس و تجهیز شده است. این بیمارستان با ظرفیت بستری ۵۰ بیمار و با ۱۵ پرسنل آماده ارائه خدمات شبانه روزی به شهروندان است.

وی خاطر نشان کرد: انجام چنین طرح هایی توسط دامپزشکی علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار در بخش های مختلف سبب ارتقاء بهداشت عمومی و امنیت غذایی آحاد جامعه خواهد شد.

عاقبتی همچنین از افتتاح ساختمان جدید اداره دامپزشکی شهرستان سیاهکل با زیربنای ۱۵۰ متر مربع خبر داد. وی افزود: این پروژه از سال ۱۳۹۰ آغاز و با اعتبار ۳۳۱۵ میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای استانی به بهره برداری رسیده است. این اداره دارای بخشهای مدیریت، اتاق کارشناسان، امور مالی، انبار و محوطه است.

مدیر کل دامپزشکی استان گیلان در پایان گفت: افتتاح این پروژه موجب حفظ سرمایه دامی و مبارزه با بیماریهای دامی و مشترک بین انسان و دام و سبب افزایش سطح بهداشت عمومی جامعه می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز