خبرگزاری کار ایران

فرماندار فومن خبر داد:

۶۰ پروژه در فومن به بهره برداری می رسد

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۹۳۷

فرماندار فومن از بهره برداری از حدود ۶۰ پروژه در شهرستان با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از فومن، محمود قاسم نژاد در جمع خبرنگاران در توضیح برنامه‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح در طول دهه فجر در شهرستان، این پروژه‌ها را به طور عمده شامل افتتاح چندین پل روستایی، خانه مسافر، طرح های بوم گردی، طرح‌های اشتغالزایی، مراکز تولید و عرضه صنایع دستی، آب معدنی، پروژه های گاز، افتتاح راه روستایی، افتتاح مرغداری، پروژه های برق، روکش آسفالت، طرح های اقتصادی و تولیدی در حوزه های عمران شهری و روستایی، اقتصاد مقاومتی و … ذکر کرد.

وی با بیان اینکه بخش مهمی از پروژه ها به حوزه های آب، آسفالت، معابر شهری و روستایی و کارگاه های تولیدی اختصاص می یابد، از اختصاص ۱۸ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان و دریافت ۱۰ میلیارد تومان دیگر از معاون رئیس جمهوری با تلاش نماینده محترم شهرستان فومن خبر داد که به همراه سایر اعتبارات دریافتی، مجموع اعتبارات شهرستان را به ۴۳ میلیارد تومان خواهد رساند.

فرماندار فومن برنامه‌های قابل اجرا در فومن طی دهه فجر را بیش از یکصد برنامه فرهنگی و اجتماعی عنوان و اضافه کرد: با وجود فشارها و دشواری ها، دولت با تمام قوا در صدد اجرای پروژه ها و تکمیل طرح های اجرایی در نقاط مختلف شهرستان است و با بهره گیری از ظرفیت های دولتی و خصوصی، بسیاری از پروژه ها افتتاح خواهند شد.

به گفته قاسم نژاد، در مجموع ۳۶ طرح بومگردی از سوی شهرستان به دستگاه متولی اعلام شد و در نتیجه آن ۱۸۴ واحد بومگردی احداث خواهد شد که به ظرفیت اسکان مسافران می‌افزاید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز