خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله فلاحتی در جشن چهلمین سال انقلاب:

دلسوز‌ترین شخصیت نسبت به ایران رهبری است/ سر سفره خون‌های پاکی نشسته‌ایم که برای حیات نظام ریخته شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۶۵۰

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: ضعف بعضی از مدیران، دست گدایی دراز کردن به طرف قدرت های سلطه گر و توجه نداشتن به ظرفیت های داخلی از مشکلات جامعه است.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۲ بهمن در گلزار شهدای شهر رشت با تبریک این روز به طرفداران نظام مقدس اسلامی و عرض ارادت به ارواح پاک و مطهر شهیدان اظهار کرد: سر سفره خون‌های پاکی نشسته ایم که برای استمرار نظام اسلامی و احیای دین خدا ریخته شده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب شاهد قدرت عظیم اسلام و جمهوری اسلامی در دنیای امروز هستند، تصریح کرد: اقتدار نظام اسلامی به آسانی کسب نشده است.

وی ادامه داد: ضعف بعضی از مدیران، دست گدایی دراز کردن به طرف قدرت‌های سلطه گر و توجه نکردن به ظرفیت‌های داخلی از عوامل ضعف جامعه است و دشمن می خواهد این مشکلات را متوجه رهبری کند.

امام جمعه رشت اضافه کرد: امروز دلسوز ترین شخصیت نسبت به ملت ایران مقام معظم رهبری است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه در یک قرن گذشته آمریکا ۲۱۶ کودتا در دنیا انجام داده است، تصریح کرد: آمریکا با توجه به جنایت های بسیاری که در دنیا انجام داده، برای بشریت قابل اعتماد نیست.

وی، اعتماد به سران احمق قدرت های سلطه گر را مانند زندگی کردن با آنها دانست و یادآور شد: تکیه به شهدا، مردم، نخبگان و ظرفیت های داخلی پاسخگوی مشکلات جامعه است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز