خبرگزاری کار ایران

فاطمه شیرزاد:

پرداخت پاداش در شهرداری رشت نظام‌مند شود

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۷۸۷

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت گفت: امیدوارم پرداخت پاداش در شهرداری رشت نظام‌مند و وحدت رویه داشته باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد با اشاره به پروژه های نیمه تمام شهرداری رشت اظهار کرد: شهرداری رشت پروژه های نیمه تمامی در حوزه های بهداشتی، عمرانی و غیره دارد و امیدوارم در بودجه سال ۹۸ شهرداری به اتمام پروژه های نیمه تمام توجه بیشتری معطوف شود.

وی به ایجاد درمانگاه مختص بیماران سرطانی و کارکنان شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: تمامی دستگاه ها در تلاشند تا دغدغه های حوزه سلامت کارکنان خود را برطرف کنند و اگر بنده نیز درباره ایجاد درمانگاه مختص کارکنان شهرداری رشت تاکید می کنم به واسطه رفع دغدغه هایی است که در این باره وجود دارد و باید به سلامت پرسنل شهرداری رشت توجه داشته باشیم.

شیرزاد با تاکید بر اینکه از نگاه های شخصی به پروژه های نیمه تمام شهرداری رشت باید خودداری شود تصریح کرد: یقینا تمامی اقداماتی که در زمینه اجرای پروژه های حوزه سلامت، بهداشت و غیره به منطور رفاه حال بیشتر شهروندان رشت انجام می شود متوجه تمامی اعضای شورای شهر و شهرداری است.

وی با تاکید بر اینکه پروژه های بازآفرینی رشت مدتها است به حال خود رها شده، افزود: کاروانسراهای قدیمی و تاریخی فراوانی در رشت وجود دارند که در بودجه سال ۹۷ شهرداری رشت نیز برای ترمیم و بازسازی آنان بودجه مشخصی در نظر گرفته شده اما عملا  تا کنون اقدامی در این حوزه ها انجام نشده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت با انتقاد از وضعیت ساختمان ساعت شهرداری رشت گفت: سقف ساختمان تاریخی شهرداری رشت در حال ریزش بوده و این موضوع نگران کننده است.

وی به حمایت بیشتر از سمن‌ها و موسسات رشت اشاره کرد و گفت: با تحمیل هزینه‌های بیهوده به شهرداری رشت در قالب هزینه‌های جاری مخالف بوده و این مهم در بودجه سال ۹۸ شهرداری رشت نیز باید مورد توجه باشد.

شیرزاد با بیان اینکه موضوع تعیین تکلیف نیروهای شرکتی شهرداری رشت در بودجه سال ۹۸ شهرداری رشت لحاظ شود بیان کرد: در سال ۹۷ اضافه کاری کارگران بخش رفت و روب شهرداری رشت حذف شده و انتظار دارم در بودجه سال ۹۸ به این مبحث توجه بیشتری معطوف شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت به نظام مند کردن پاداش ها در شهرداری رشت تاکید کرد و گفت: پرداخت پاداش باید بر اساس یک چارچوب مشخص و نظام مند انجام شود تا حواشی که در گذشته بارها دامنگیر شهرداری شد تکرار نشود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز