خبرگزاری کار ایران

​ سرپرست فرمانداری لنگرود خبر داد:

افتتاح ۱۶۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۰۴۹

سرپرست فرمانداری لنگرود از افتتاح ۱۶۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایلنا از لنگرود، رنجبر با تاکید بر نوآورانه بودن برنامه های دهه فجر و اینکه جشن های دهه فجر امسال باید متفاوت تراز گذشته برگزار  شود، گفت: در دهه فجر امسال ۱۶۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ و نیم  میلیارد تومان در شهرستان افتتاح می شود.

محمد رنجبر در دومین جلسه ستاد دهه فجر گفت: اقدامات خوبی در حوزه عمرانی و زیر ساختی در شهرستان لنگرود در حال اجرایی است و لازمه این کار همراهی مردم و وحدت بین مسئولان است.
 
سرپرست فرمانداری لنگرود با اشاره به نقشه دشمن برای ناامیدی مردم در آستانه ۴۰سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان‌کرد: دشمن در صدد است که وحدت بین مسئولان را از بین ببرد اما با تقویت همدلی بین مردم ومسئولان ،دشمن نمی تواند رخنه کند.
 
 رنجبر ادامه داد: وحدت در غالب از خود گذشتگی محقق می شود و بدون نقد پذیری امکان ندارد و لازمه پیشرفت جامعه، نقدپذیری است‌.
وی با تاکید بر نوآورانه بودن برنامه های دهه فجر و اینکه جشن های دهه فجر امسال باید متفاوت تراز گذشته برگزار  شود، گفت: تمامی ادارات در این راستا تلاش کنند و مسئولان هم از ظرفیت رسانه ها برای اطلاع رسانی بهتر اقدامات انجام شده استفاده کنند.
 
سرپرست فرمانداری لنگرود با بیان اینکه حضور در مساجد و روستاها و گوش کردن به حرف های مردم در ایام الله دهه فجر پررنگ تر باشد، گفت: حضور مردم در برنامه های دهه فجر چشمگیر باشد و مسئولان از نصب هر گونه بنر قدرانی و تشکر خودداری کنند و قدردانی از زحمات مسئولان به شکل دیگری غیر از هزینه کردن با نصب بنرها امکان پذیر است.
 
رنجبر از افتتاح ۱۶۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ و نیم  میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: این تعداد از پروژه ها از سه منبع ملی با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، استانی با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان  و سایر منابع با اعتبار ۳۱ میلیارد تومان هزینه شد.
وی از رشد ۱۸ درصدی تعداد پروژه‌ها نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: در حوزه اعتبارات هزینه شده نیز نسبت به سال گذشته ۸۰ درصد رشد داشته است و پروژه شاخص دهه فجر امسال شهرستان لنگرود افتتاح سد لاستیکی گالشکلام است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز