خبرگزاری کار ایران

عظیمی نژاد عنوان کرد:

اگر تالاب نباشد انزلی هم نیست/ با تصرفات فاحش برخورد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۵۳۲

کارشناس امور شهری، روستایی و شوراهای اسلامی فرمانداری شهرستان بندرانزلی گفت: موظفیم تالاب بین المللی انزلی را حفظ کنیم و اگر تالاب نباشد انزلی نیز نیست.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی،حسین عظیمی‌نژاد، کارشناس امور شهری، روستایی و شوراهای اسلامی فرمانداری شهرستان بندرانزلی عنوان کرد: فرماندار درباره نامه مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان برای در نظر نگرفتن حقوق مردم با توجه به اسناد مالکیتی مردم و احتمال ابطال این اسناد، تبعات اجتماعی این موضوع را پیش بینی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه همیشه باید تلاش کنیم طبیعت به طور صحیح در خدمت بشر باشد نه اینکه بشر خدای طبیعت شود، اظهار کرد: حداقل حقوق مردم روستایی برای استفاده از زمین و املاک آبا اجدادیشان نباید سلب شود اما از سوی دیگر موظفیم تالاب بین المللی انزلی  را حفظ کنیم و اگر تالاب نباشد انزلی نیز نیست.
وی خاطر نشان کرد: در کوتاه مدت اگر ساخت و ساز صورت پذیرد امورات مردم می گذرد ولی اگر با برنامه نباشد در میان مدت و بلند مدت اثرات نامطلوب بر طبیعت خواهد داشت.
عظیمی نژاد عنوان کرد: پیشنهاد می کنم برای احقاق حق قانونی مردم زحمتکش روستاهای انزلی، نامه ای تخصصی تهیه شود و در آن تمام سیاست های کلی و اصلی نظام و همچنین قوانین وزارت کشور و وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مرتبط درگیر، بخصوص بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مبنی بر ماندگاری مردم در روستاها تاکید و اشاره شود.

وی با اشاره به دو سرشماری اخیر نفوس و مسکن کشور و کاهش جمعیت روستایی و مهاجرت مردم به شهرها افزود: چون زیر ساخت ها به درستی برایشان مهیا نشده و حقوق قانونی مردم به درستی استیفا نشده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز