خبرگزاری کار ایران

بر اساس حکم ابلاغی وزیر؛

رئیس سازمان صمت، رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی گیلان شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۷۵۰

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی گیلان شد.

به گزارش ایلنا از رشت، فرهاد دلق پوش به عنوان نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت اولین جلسه هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان را تشکیل داد و روند فعالیت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی گیلان را مورد بررسی و تحلیل قرار داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بر اساس حکم ابلاغی وزیر صمت، برای این دوره به عنوان رئیس هیات نظارت بر انتخابات با همکاری سایر اعضای هیات، روند صلاحیت اعضا را مورد بررسی قرار داده و اعلام کرد: در اجرای مواد ۱۲ و ۱۳ و تبصره ۲ ماده ۱۵ قانون اتاق بازرگانی ،صنایع، معادن و کشاورزی کشور انتخابات نهمین دوره هیات های نمایندگان اتاق‌های بازرگانی روز شنبه ۱۱ اسفند ماه سال جاری در محل اتاق‌های بازرگانی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: کلیه اعضای اتاق بازرگانی گیلان اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی حائز شرایط می‌توانند تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۲۶ دی ماه ۹۷ جهت ثبت نام به دبیرخانه هیات نظارت بر انتخابات مستقر در محل اتاق بازرگانی رشت مراجعه نمایند.

دلق پوش دارا بودن حداقل ۳ سال سابقه عضویت معتبر اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی را یکی از پارامترهای ثبت نام در انتخابات مذکور دانست و گفت: این انتخابات هر چهار سال یکبار در اتاق بازرگانی جهت استفاده از تجارب و توانمندی‌های اعضای اتاق بازرگانی در کل کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز