خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت :

ملت از گردنه تحریم‌های ظالمانه اقتصادی عبور خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۷۸۷

فرماندار شفت در نشست ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: ملت از گردنه تحریم های ظالمانه اقتصادی عبور خواهد کرد.

به گزارش ایلنا از شفت، محمدرضا محسنی در نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان شفت با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی در آستانه چهلمین سالگشت پیروزی شکوهمند انقلاب به تکامل  رسیده است گفت: تخریب دستاوردها و ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی همواره به عنوان برنامه راهبردی رسانه های غربی و معاند قرار داشته و امروز در فضای مجازی به راهکار دشمنان تبدیل شده است.

فرماندار شفت با بیان اینکه تلاش برای انزوای سیاسی، زیر سئوال بردن مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی، کودتا و به راه انداختن جنگ تحمیلی تنها بخشی از اقدامات خصمانه استکبار جهانی در ادوار مختلف بر علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است، افزود : تحریم های ظالمانه و به راه انداختن جنگ اقتصادی کنونی نیز آخرین نیرنگ دشمنان نخواهد بود .

وی با اشاره به اینکه مردم با وجود تمام مشکلات همواره توانسته اند با وحدت کلمه ، اتحاد و همدلی فعل خواستن و توانستن را صرف کنند و در این راستا دولت نیز با تمام توان در میدان است و با تکیه بر اصل همگرایی از گردنه تحریم های ظالمانه اقتصادی عبور خواهیم کرد، افزود : توجه به توانمندی های داخلی و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی یکی از راهکارهای حل مشکلات کنونی جامعه است.

محسنی در ادامه به دستاوردهای ایران اسلامی در نانوتکنولوژی ، سلول های بنیادی و فناوری هسته ای اشاره و اظهار کرد :  کم رنگ نشان دادن دستاوردهای نظام و دولت و تشدید آن در ماه های اخیر به منظور زیر سئوال بردن مقبولیت نظام و نگرانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن است .

 محسنی  با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت مغتنمی برای انعکاس دستاوردهای دولت در شهرستان شفت است افزود : دستگاه های اجرایی و خدماتی علاوه بر انعکاس پروژه های قابل بهره برداری در این دهه باید به اقدامات فرهنگی توجه ویژه کنند.

وی با بیان اینکه با تدبیر و برنامه ریزی کمیته های 16 گانه ستاد گرامیداشت دهه فجر در شفت باید برنامه های سال جاری پرشور تر برگزار شود، افزود : نشست های فرعی این ستاد باید در بخش ها برگزار و با کمک دهیاران و شوراهای اسلامی برنامه ها تا سطح روستاها تدوین شود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز