خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودبار خبر داد:

جابجایی قریب الوقوع ایستگاه عوارضی آزادراه رشت - قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۳۳۸

فرماندار رودبار از جابجایی قریب الوقوع ایستگاه عوارضی آزادراه رشت-قزوین و بازرسی رودبار خبر داد و افزود: اقدام و موافقت جابجایی عوارضی رشت- قزوین به سهولت امکان‌پذیر نبود.

به گزارش ایلنا از رودبار، اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار از جابجایی قریب الوقوع ایستگاه عوارضی آزادراه رشت-قزوین و بازرسی رودبار خبر داد.

وی افزود: با پیگیری‌های استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای در آستانه تحقق یکی از مطالبات و دغدغه های مردم شهرستان رودبار هستیم.

فرماندار خاطرنشان کرد: با جابجایی عوارضی امامزاده هاشم که ثمره تلاش‌ها و پیگیری‌های زیاد، مستمر و متوالی است امیدواریم رضایتمندی شهروندان عزیز ما را فراهم کنیم.

میرغضنفری با بیان اینکه از محل دریافت عوارضی سرمایه گذاری بانک عامل و دیگر مبادی هزینه ای مستهلک می‌شد، اظهار داشت: اقدام و موافقت جابجایی عوارضی رشت-قزوین به سهولت امکان پذیر نبود اما همدلی‌ها و همراهی‌های مردم و مسئولان و استدلال‌های فنی، اقتصادی و اجتماعی این امر مهم در آستانه تحقق است.

فرماندار از صبوری، نجابت و پیگیری‌های اقشار مختلف مردم، ائمه‌جمعه و اعضاء شورای تامین در خصوص مشکلات عوارضی امامزاده هاشم قدردانی کرد.

وی همچنین گفت: ایستگاه بازرسی نیروی انتظامی نیز از رودبار توام با عوارضی به ورودی استان گیلان در مسیر قزوین به رشت منتقل می‌شود تا از ترافیک ایام تعطیلات جلوگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز