خبرگزاری کار ایران

در سالروز تشکیل شرکت‌های آب‌وفاضلاب؛

دیدار مسئولان سازمان آتش‌نشانی رشت با مدیرعامل آبفای گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۳۹۹

در سالروز تاسیس شرکت‌های آب وفاضلاب علی فاخته مسئول ستاد فرماندهی و سیدحسن راضی مدیر روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی رشت با مدیرعامل این شرکت دیدار کردند و ضمن تبریک این روز راه‌های همکاری های بیشتر را بررسی کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با تشکر از اینکه سازمان آتش‌نشانی خود را همراه شرکت خدمات رسان آب و فاضلاب می‌داند، گفت: همه دستگاه های خدمات رسان برای نوع کاری که برای ایجاد رفاه و رضایت مردم انجام می دهند، دارای ارزش هستند و آن کار را مقدس می شمرند.

مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به سختی کار حوزه خدمات آبرسانی و ذکر این نکته که این خدمات لزوماً اورژانسی نیست، تصریح کرد: خدمات آتش نشانی بنابه تعریف اورژانسی است، بنابراین باید در تعامل و ارتباط با یکدیگر به نحوی عمل کرد که در موضوع ایمنی و آمادگی آتش نشانی متولی باشد.

علی فاخته که حامل لوح تقدیر و پیام تبریک رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت بود نیز گفت: این آمادگی در همکاران سازمان وجود دارد که برنامه های آموزش ایمنی برای مجموعه‌ی کارکنان آبفای گیلان را به انجام برساند. همچنین این سازمان آمادگی دارد از ساختمان ها و تاسیسات شرکت بازدید به عمل آورد تا نقایص رفع و اصلاح شود.

وی در ادامه ضمن تشکر از کیفیت و سلامت آب که توسط شرکت آب وفاضلاب استان گیلان در اختیار مردم قرار می گیرد افزود: خدماتی اینچنین که به صورت پیوسته و مدام است تبدیل به عادت می شود، اما باید یادمان باشد که فرایند تولید این آب سالم و بهداشتی، نیازمند تلاش شبانه روزی همکاران ابفای گیلان است که جا دارد در چنین روزی که این شرکت تاسیس شد به مدیرعامل و کارکنان آن تبریک و خداقوت گفت.

در پایان این دیدار لوح تقدیر و تبریک رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تقدیم مدیرعامل آبفای گیلان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز