خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال خبر داد:

نجات 49خودروی گرفتار در برف در ییلاقات ماسال

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۷۶۷

فرماندار ماسال از امداد رسانی به 49 خودروی گرفتار در برف در مسیر جاده ییلاقی ماسال و بازگشایی این مسیر خبر داد.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمد جواد عامر با اشاره به بارش شدید برف در روز گذشته در ییلاقات ماسال، گفت: باتوجه به بارش 30 سانتی متر برف ، 49 دستگاه ماشین سواری و مینی بوس در در مسیر جاده ییلاقی ماسال گرفتار شدند.

وی ادامه داد: در پی اعلام هواشناسی در خصوص بارش برف در مناطق ییلاقی ماسال،از غروب پنجشنبه - 6 دی ماه- یک اکیپ  از عوامل راهداری به همراه یک دستگاه بلدوزر در ییلاقات مستقر شدند.
 
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان ماسال با بیان اینکه روز گذشته نیز 6 اکیپ شامل عوامل راهداری، هلال احمر،  جهاد، محیط زیست، بخشدار و اورژانس به منطقه اعزام شدند، گفت: با کمک نیروهای امدادی 38 خودرو ی سواری و مسافران 2 دستگاه مینی بوس به پائیین انتقال داده شده‌اند و سایر سرنشینان نیز در کلبه‌های ییلاقی، هتل‌ها و مسافرخانه‌های بین راهی اسکان داده شدند.
 
فرماندار ماسال افزود: عملیات برف روبی و بازگشایی مسیر تا ساعت 2 بامداد شب گذشته و با حضور مسئولان شهرستان ادامه داشت و به دلیل حفظ جان مسافران سایر آنها صبح امروز به پائین انتقال داده شدند.
 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز