خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گیلان:

سپاه امنیت را در تمام پروازها ایجاد کرده است

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۸۴۴

نماینده ولی فقیه در گیلان سپاه را از دل مردم، برای مردم و در مسیر آرمان های انقلاب توصیف کرد و گفت: سپاه امنیت را در تمام پروازها ایجاد کرده است.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با فرمانده و اعضای شورای فرماندهی یگان حفاظت فرودگاه گیلان به مناسبت پنجم دی‌ماه سالروز صدور فرمان امام(ره) مبنی بر استقرار سپاه در فرودگاه‌ها مبنی بر صیانت از هواپیمایی کشوری اظهار کرد: اوایل پیروزی انقلاب اسلامی حوادث سختی داشتیم و با استقرار نیروهای سپاه در فرودگاه‌ها امنیت پروازها تامین شده است.

وی به امنیت ایجاد شده توسط نیروهای مسلح و سپاه در مرزها و دریاهای کشور اشاره کرد و افزود: سپاه امنیت را در فضای کشور ایجاد کرده و این تلاش قابل تقدیر است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه سپاه از دل مردم، برای مردم و در مسیر آرمان‌های انقلاب است، تصریح کرد: سپاه امنیت را در تمام پروازها ایجاد کرده است.

فلاحتی بر سعه صدر متولیان امنیت در فرودگاه‌ها تاکید کرد و گفت: حوصله و متانت در مواجه شدن با مردم باید مد نظر مسئولان امنیت پرواز در فرودگاه‌ها باشد.

وی با اشاره به اینکه مردم انتظار دارند متولیان امنیتی اخلاق کریمانه داشته باشند، بیان کرد: کارکنان حفاظت پرواز امین مردم هستند و باید در کار خود سرعت و دقت داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان، رعایت قانون را سبب رضایتمندی مردم در تمام عرصه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: مردم از عمل نکردن به قانون ناراضی هستند.

فلاحتی، خواستار باز بودن نمازخانه فرودگاه‌ها به طور طور دائم شد و خاطرنشان کرد: اخلاق محوری، اخلاق مداری و مردم داری به ویژه در بخش خواهران در فرودگاه‌ها حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه رفتار با حوصله می‌تواند روح انسان را آرام نگه دارد، تصریح کرد: حوصله و دقت در امور باید اولویت متولیان امنیت در فرودگاه‌ها باشد.

امنیت کامل برای تمام پروازها برقرار است

رضا علیزاده، فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی گیلان نیز در دیدار مذکور گفت: به واسطه آموزش‌های لازم تاکنون هیچ هواپیمایی ربایی در فرودگاه استان نداشتیم و سال به سال رضایتمندی مردم از کارکنان حفاظت فرودگاه در حال افزایش است.

وی اضافه کرد: اگر گلایه و شکایتی وجود دارد به دلیل ارائه خدمات نامناسب فرودگاه و تاخیر در پروازها است.

علیزاده  به ورود و خروج روزانه ۲۰ هواپیما در اوج پروازها به ویژه در تابستان در فرودگاه گیلان اشاره کرد و یادآور شد: امنیت کامل برای تمام پروازها برقرار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز