خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت :

فراگیرشدن ورزش نیازمند توسعه زیرساخت ها است

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۷۶۷

فرماندار شفت گفت: فراگیرشدن ورزش نیازمند توسعه زیرساخت ها است.

به گزارش ایلنا از شفت، محمدرضا محسنی فرماندار شفت و حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با حضور روزبه زورقی مدیرکل دفترفنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان از برخی از اماکن ورزشی شهرستان شفت بازدید کردند.

فرماندار شفت در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه تجهیز زمین ورزشگاه تختی به چمن مصنوعی ، تامین روشنایی و توسعه جایگاه تماشاگران امکان میزبانی شایسته مسابقات استانی را در این شهرستان فراهم می کند افزود : عدم ساماندهی مصالح رودخانه ها و اجرا نشدن دیوارهای حفاظتی  سبب شده است تا زمین های ورزشی جیرده ، سفیدمزگی ، خطیبان ، تکرم ، نهزم و … تخریب و یا در معرض آسیب باشند .

وی با بیان اینکه تجهیز و نگهداری سالن های ورزشی سرپوشیده در شهرستان شفت نیازمند اعتبارات مستمر است، افزود : ورزش یکی از راه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فراگیرشدن آن نیازمند توسعه زیرساخت ها است.

تجهیز زمین ورزشگاه تختی شفت به چمن مصنوعی

مدیرکل دفترفنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان نیز با بیان اینکه به دستور وزیر و  پیرو  دیدار مسوولین شفت با وی در تهران به شفت سفر نموده است افزود : وجود حداقل یک ورزشگاه مجهز و مناسب برای این شهرستان لازم و ضروری است .

زورقی در ادامه با اشاره به اینکه عملیات مفروش نمودن زمین ورزشگاه تختی شهر شفت به چمن مصنوعی از ماه های آتی آغاز و در سال 98 به اتمام می رسد و تامین روشنایی این مجموعه نیز به پس از آن موکول می شود افزود : اگر شهرداری ها ، دهیاری ها و خیرین بتوانند زمین هایی با ابعاد 40*20 متر را زیر سازی و فنس کشی نمایند و در اختیار قرار دهند ؛ وزارت ورزش و جوانان در قالب طرحی کار مفروش نمودن رایگان آن به چمن مصنوعی را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز