خبرگزاری کار ایران

بداشتی خبر داد:

توزیع 56 تن مرغ منجمد و گوشت قرمز در گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۶۶۰

مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از توزیع 40 تن مرغ منجمد و 16 تن گوشت قرمز در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد بداشتی اظهار داشت: در راستای رسالت برنامه‌های تنظیم بازار و رفاه حال مردم استان از امروز 40 تن مرغ منجمد با قیمت مصوب هشت هزار و 900 تومان در استان توزیع می‌شود .

وی تصریح کرد: شهرستان رشت توسط فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای رفاه و هفت و بزودی در جانبو به تدریج توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین در سایر شهرستان‌های استان نظیر املش (فروشگاه هفت) ماسال (فروشگاه‌های هفت، رحمتی و طاهریان)،سیاهکل(فروشگاه‌هفت)،شفت(فروشگاه‌های‌علیزاده و رفیعی)،رضوانشهر(فروشگاه‌های کریمی ونوری) آستارا(جانبو) فومن ( فروشگاه هفت) آستانه اشرفیه(فروشگاه های هفت و جانبو) نیز مرغ منجمد توزیع می شود.

بداشتی افزود: در شهر رودبار (فروشگاه های رفاه و دانشمند)،لنگرود(فروشگاه های هفت و رفاه) ، انزلی(فروشگاه های جانبو و مارلیک)، صومعه سرا (فروشگاه‌های کامران و پژمان و افق کوروش)، لاهیجان(فروشگاه‌های حسین‌زاده و کارگر)، تالش (فروشگاه های سیدمحمدی ، گیلاندوست و نیایش و افق کوروش) 
رشت(هفت و رفاه و بزودی درجانبو)نیز مرغ منجمد توزیع خواهد شد.
بداشتی اظهار داشت: همزمان با توزیع مرغ منجمد، 16 تن گوشت قرمز منجمد برزیلی با قیمت 29 هزار و 500 تومان و سایر گوشت های منجمد با قیمت 28 هزار تومان از فردا (چهارشنبه) در شهرستان 
رشت توسط فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای دلفین (منظریه)، رفاه- فریدون شریفی(م بزرگ)-فدائی یوسف(م پاسداران)-مجتبی نوری(سرزمین شمالی)-فلامینگو خمام و خشکبیجار توزیع خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: همچنین گوشت منجمد در این مرحله فقط در شهرهای شفت، آستانه اشرفیه، رودبار، لنگرود، انزلی، سنگر، لاهیجان، تالش، توزیع می شود.
سخنگوی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به حضور بازرسان این سازمان به صورت محسوس و نامحسوس در زمان توزیع این فراورده ها اظهار داشت: هموطنان نیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی، موضوعات را به سامانه 124 گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز