خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش تاکید کرد:

تعیین محل جهت جمع آوری سگ‌های ولگرد

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۲۵۲

فرماندار تالش گفت: با توجه به وضعیت بحرانی که شهرستان دارد و افزایش تردد سگ‌های ولگرد و بلاصاحب در سطح شهر و ایجاد احساس ناامنی برای شهروندان باید در اسرع وقت و به قید فوریت نسبت به تعیین مکان و جمع آوری سگ‌های ولگرد اقدام شود.

به گزارش ایلنا از تالش، جلسه ستاد کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد شهرستان به ریاست سید عیسی مهدوی فرماندار با حضور معاون عمرانی فرماندار و اعضای شورای شهرستان و اعضای شورای شهر تالش و جمعی از روسای ادارات عضو ستاد در سالن اجتماعات شورای شهر تالش برگزار شد.

سید عیسی مهدوی فرماندار تالش گفت : در دستور العمل کشوری، وظایف اعضاء مشخص شده و شهرداری مرکز شهرستان به عنوان دبیر کمیته و مجری کار است.

وی افزود: با توجه به وضعیت بحرانی که شهرستان دارد و افزایش تردد و حضور سگ‌های ولگرد و بلاصاحب در سطح شهر و ایجاد احساس ناامنی برای شهروندان باید در اسرع وقت و به قید فوریت نسبت به تعیین مکان و جمع آوری سگ‌های ولگرد اقدام شود .

مهدوی با اشاره به دستور العمل بر تعیین مکانی برای نگهداری سگ‌های جمع آوری شده که از نظر زیست محیطی  مورد تایید کارشناسان محیط زیست باشد تاکید نموده و دستور تشکیل کارگروهی به این منظور با محوریت محیط زیست را صادر کرد.

 گفتنی است با تاکید فرماندار تالش در جهت تسریع در عملیاتی نمودن امور مربوط به کمیته جمع آوری سگ‌های ولگرد، کارگروهی با محوریت اداره محیط زیست و عضویت شهرداری‌ها ، منابع طبیعی ، مرکز بهداشت و درمان، شبکه دامپزشکی و رئیس شورای شهر و شهرستان جهت تعیین مکان مناسب تشکیل و با قید فوریت به اعلام مکان به ستاد  اقدام شود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز