خبرگزاری کار ایران

به مناسبت شب یلدا انجام می‌‎شود ؛

در نظر گرفتن هدایای نقدی برای کارگران شرکتی شهرداری رشت

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۸۱۶

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به فرا رسیدن شب یلدا به عنوان طولانی ترین شب سال اظهار کرد: پیشنهاد پرداخت کارت هدیه دویست هزار تومانی به کارگران شرکتی شهرداری رشت را با همکاران شورایی خود مطرح کرده و این مسئله مورد موافقت دیگر همکاران شورایی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد با اشاره به موضوع ساماندهی سگ های بلاصاحب در رشت اظهار کرد: در خصوص این دغدغه کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا مکاتبات متعددی با رئیس شورای اسلامی شهر انجام و تذکرات لازم به سازمان پسماند شهرداری رشت به‌عنوان متولی این حوزه داده شد.

وی با انتقاد از بی‌توجهی سازمان پسماند شهرداری رشت نسبت به موضوع ساماندهی سگ‌های بلا صاحب گفت: بارها درباره حقوق اندک پاکبانان شهرداری، ندادن سهمیه شیر روزانه و نیز عدم محاسبه اضافه‌کاری و حق شب‌کاری کارگران شرکتی به مدیر پسماند شهرداری رشت تذکر داده شد اما گویا تنها باید با مطرح کردن موضوع برکناری وی شاهد پیگیری این مباحث باشیم.
 
شیرزاد به برگزاری جشن چله مهربانی توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت برای کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست اشاره کرد و گفت: موضوع پرداخت کارت هدیه دویست هزارتومانی به مناسبت شب یلدا برای کارگران شرکتی شهرداری رشت را با همکاران شورایی در میان گذاشته و با موافقت انجام‌شده امیدوارم این امر مهم به انجام برسد.
 
عضو شورای اسلامی شهر رشت با تقدیر از عملکرد بهراد ذاکری، عضو کمیسیون بهداشت و محیط‌زیست شورای شهر پیرامون ویزیت رایگان پاکبانان شهرداری بیان کرد: این اقدام همکار شورایی مورد رضایتمندی کارگران شهرداری رشت قرارگرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز