خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش تاکید کرد:

اهمیت اقدامات پیشگیرانه در صورت بروز بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۳۹۶

فرماندار تالش بر اهمیت اقدامات پیشگیرانه و مدیریت بحران در صورت بروز بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از تالش، اولین جلسه ستاد آنفولانزای فوق حاد پرندگان به ریاست سید عیسی مهدوی فرماندار تالش و اعضای عضو ستاد در سالن اجتماعات آفتاب شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش برگزار شد .

سید عیسی مهدوی فرماندارتالش در جلسه ستاد فوق حاد پرندگان گفت : تلاش مسئولان در راستای این است که نگذارند مردم نگران چیزی باشند این موضوع در خصوص مسائل بهداشتی ازاهمیت خاصی برخوردار بوده و جنبه های بسیار وسیعی را در بردارد .

فرماندار تالش با اشاره به بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان افزود:  این موضوع از دو جهت قابل بحث است ، یکی از لحاظ انتقال بیماری بین انسان و پرندگان و دیگری از جهت  اقتصادی مخصوصاً  به دلیل شرایط اقتصادی فعلی ، اتلاف پرندگان  در مرغداری ها و مرغ و طیور خانگی به خاطر نقشی که در اقتصاد خانواده ها دارند اهمیت دارد.

وی بر لزوم آمادگی ادارات و همکاری هر چه بیشتر آنها با یکدیگر در جهت مدیریت دقیق وضعیت موجود و انجام  اقدامات پیشگیرانه در سطح شهرستان و مدیریت بحران در صورت بروز بیماری و به حداقل رساندن آسیب های احتمالی تاکید کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز