خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا خبر داد:

اتخاذ تصمیمات جدید حوزه مرزی با حضور مسئولان گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۷۳۲

فرماندار آستارا از اتخاذ تصمیمات جدید حوزه مرزی با حضور مسئولان گیلان خبرداد .

به‌گزارش ایلنا از رشت، یونس رنجکش در حاشیه بازدید مدیران و کارشناسان حوزه مرز از نوار مرزی شهرستان آستارا گفت: در جلسه‌ای با حضور مدیران و کارشناسان در زمینه بررسی مشکلات بخش های مختلف شهرستان مرزی آستارا، تصمیمات و راهکارهایی برای رفع برخی نگرانی‌ها اتخاذ شد.

وی یادآور شد: در این جلسه در زمینه مشکلات تخریب دیواره های رودخانه مرزی، جاده مرزی، نصب امکانات مناسب برای کنترل مرزی و همچنین تعهدات لازم برای خدمات بهتر به مسافران ورودی در پایانه مرزی نیز بحث و تبادل نظر شد.

وی با تأکید بر اینکه شهرستان مرزی بندر آستارا با توجه به اهمیت ویژه ای که در زمینه های اقتصادی و تجاری دارد نیازمند نگاه خاص و ملی است اضافه کرد: کلیه مدیران خواستار برنامه ریزی های بهتر در تامین اعتبار و امکانات مناسب برای این شهرستان هستند.

وی یادآور شد: در این جلسه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گیلان، مدیرکل راه آهن گیلان، فرمانده هنگ مرزی گیلان، معاونین آب منطقه ای و راهداری گیلان، رئیس پلیس گذرنامه مرزی فرماندهی انتظامی استان گیلان و مسئولان شهرستان حضور داشتند که از مناطق مختلف مرزی، راه آهن و گمرک بازدید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز