خبرگزاری کار ایران

با گازرسانی به ۲ روستای باقیمانده؛

درصد بهره مندی گاز روستایی فومن به 99.8 می رسد

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۳۸۵

مراسم کلنگ زنی پروژه گازرسانی به دو روستای صعب العبور و کوهستانی سقیبن و کوره خرم در شهرستان فومن با حضور نماینده مردم فومن در مجلس، فرماندار شهرستان فومن و مدیرعامل و مسئولان شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از فومن، در این مراسم حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به گازرسانی گسترده در استان گیلان گفت: شهرستان فومن یکی از شهرستان‌های سبز استان گیلان است که همه خانوارهای شهری و 99.2 درصد خانوارهای روستایی آن از نعمت گاز بهره مند هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه هم اکنون 132 روستای شهرستان فومن از نعمت گاز بهره‌مندند اظهار داشت: با گازرسانی به دو روستای سقیبن و کوره خرم تمامی روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان فومن از نعمت گاز بهره مند شده و عملاً کار گازرسانی در این شهرستان به پایان خواهد رسید.

اکبر با اعلام اینکه اعتبار پروژه گازرسانی به این دو روستاها بالغ بر 500 میلیون‌تومان است، افزود: این روستاها در مجموع دارای 110 خانوار هستند و برای گازرسانی به آنها باید بیش از 7 کیلومتر عملیات شبکه‌گذاری انجام گیرد.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین افتخاری نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از شرکت گاز به جهت گازرسانی گسترده به روستاهای استان بویژه شهرستان های فومن و شفت اظهار داشت: گاز یک نعمت الهی است که بحمدلله با تلاش و کوشش مسئولان و در شرایط تحریم به دست مردم رسیده و انشاالله با گازرسانی به این دو روستا، همه مردم شهرستان فومن از این نعمت الهی بهره مند خواهند شد.

در پایان این مراسم کلنگ پروژه گازرسانی به روستاهای سقیبن و کوره خرم توسط نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی به زمین زده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز