خبرگزاری کار ایران

با هدف ایجاد نظم ترافیکی اجرا می شود

عملیات بهسازی و ساخت لاین کندرو در میدان جهاد رشت

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۷۱۱

شهردار منطقه یک رشت از انجام عملیات بهسازی و ساخت لاین کندرو و اصلاح هندسی میدان جهاد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، شهردارمنطقه یک رشت در بازدید از روند اجرایی پروژه بهسازی ،پیاده روسازی ،احداث لاین کندرو و اصلاح هندسی میدان جهاد اظهار داشت: اصلاح هندسی میدان جهاد به منظور فراهم کردن فضای مناسب برای دور زدن ایمن و روان کردن ترافیک وسایل نقلیه عبوری در اطراف این میدان که به دلیل موقعیت جغرافیایی و گذر خودروهای سبک و سنگین داخل شهری و عبوری یکی از مناطق پرتردد شهر رشت محسوب می‌شود در حال اجرا بوده که به زودی بهره‌برداری می رسد .

عطایی خاطر نشان کرد: در اجرای عملیات تعریض و اصلاح هندسی میدان جهاد تدابیر ترافیکی لازم اتخاذ شده است.

وی هدف از اجرای این طرح عمران شهری را ایجاد نظم ترافیکی ورود به میدان، کاهش آمار تصادفات و بهبود در رفت و آمد عنوان کرد.

عطایی اضافه کرد: ترافیک شهری یکی از چالش های مهم شهرهاست و متاسفانه در شهر رشت امروز با دغدغه های زیادی در این حوزه روبرو هستیم.

وی تاکید کرد: پروژه های مختلفی در بخش بهبود ترافیک در سطح منطقه یک پیش بینی و اجرا خواهد شد و تلاش می کنیم تا با نگاه تخصصی به این موضوع و برنامه ریزی لازم مشکلات حوزه ترافیک شهری را مرتفع سازیم.

شهردارمنطقه یک رشت با اشاره به اهتمام جدی مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورای شهررشت در زمینه رفع مشکل ترافیک ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک با تسریع و اقدامات جدی در زمینه اجرای پروژه های رفع ترافیک در سطح شهر معضل ترافیک که از نگرانی‌های عمده این شهر است، رفع شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز