خبرگزاری کار ایران

شیرزاد خبر داد:

رونمایی از تمبر یادبود روز رشت/ توجه به حماسه هشت دی در برنامه‌های روز رشت

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۵۰۲

عضو کمیسیون فرهنگی - اجتماعی شورای شهر رشت گفت: در مراسم بزرگداشت روز رشت در دوازدهم دی از تمبر یادبود این روز رونمایی شود‌.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد در پنجاه و سومین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با تاکید به جلوگیری از تحمیل هزینه‌های هنگفت به شهرداری در مراسم روز رشت اظهار کرد: برنامه های روز رشت باید بازنگری شده و برای برگزاری مراسم روز رشت به عنوان شهر اولین‌ها، باید اقدامات در خور توجهی انجام شود.

وی به دیدار با نخبگان و فرهیختگان رشت همزمان با روز رشت اشاره کرد و گفت: متاسفانه مسئولان، فرهیختگان و نخبگان رشت را به فراموشی سپرده و تجلیل از نخبگان و فرهیختگان باید جزو برنامه های روز رشت قرار بگیرد.
 
شیرزاد بازدید از خانه میرزا و توجه به حماسه هشت در قالب برنامه های روز رشت را از دیگر مباحث قابل توجه در این روز دانست و افزود: میرزا کوچک جنگلی به عنوان اسطوره بزرگ مردم رشت و گیلان باید به طور ویژه ای در برنامه های روز رشت مورد توجه قرار بگیرد.
 
عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت با تاکید به پرداختن به حماسه بزرگ هشت دی در برنامه های روز رشت اظهار کرد: حماسه هشت دی نشان از بصیرت و ولایتمداری مردم آگاه رشت بوده و در روز رشت باید به طور ویژه به آن توجه کرد.
 
شیرزاد به استفاده از توانمندی‌های زنان سرپرست خانواده در نمایشگاه مشاغل فراموش شده به مناسبت روز رشت اشاره کرد و گفت: رونمایی از تمبر یادبود روز رشت از جمله اقداماتی است که باید به آن توجه کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز