خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت:

می‌توانیم با همکاری جمعی شاهد تحول اساسی در توسعه مهارت آموزی باشیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۵۰۰

فرماندار رشت بیان کرد: می‌توانیم با همکاری جمعی شاهد تحول اساسی در توسعه مهارت آموزی باشیم.

به گزارش ایلنا از رشت، میرشمس مومنی زاده ، فرماندار شهرستان رشت در جلسه شورای مهارت آموزی، با اشاره به لزوم رفع معضل همه‌گیر بیکاری، تصریح کرد: با حمایت از تولید و سرمایه گذاری و تلاش در جهت جذب تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر می‌توانیم در جهت اشتغال، رونق اقتصادی و افزایش تولید گام های موثر برداریم.

وی همچنین افزود: با حفظ و توسعه ظرفیت‌های کشاورزی، گردشگری و فعال سازی واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل صنعتی و تولیدی، می توانیم به اشتغال در شهرستان کمک کنیم .

فرماندار شهرستان رشت نظام آموزشی فعلی را واجد پاره ای از تغییرات دانست و افزود: نظام آموزشی باید به گونه ای تغییر یابد که دانش اموزان ودانشجویان در مقاطع متوسطه و عالی وحتی در دوره خدمت نظام وظیفه با کسب مهارت های لازم به یک کارآفرین موفق بدل شوند .

 مومنی زاده ، در ادامه با اشاره بر لزوم توانمندسازی منابع انسانی ، افزود: باید بتوانیم با اهتمام بیشتر شاهد یک تحول اساسی در توسعه مهارت آموزی باشیم و این امر تنها در سایه انجام نیازسنجی و همت جمعی همه اعضای شورای مهارت آموزی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز