خبرگزاری کار ایران

دلق پوش خبر داد:

اتاق اصناف ، مردمی ترین تشکل کشور است / نیازمند یک اتاق اصناف قدرتمند در گیلان هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۲۴۰

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: نیازمند یک اتاق اصناف قدرتمند در گیلان هستیم.

به گزارش ایلنا از رشت، فرهاد دلق پوش در دیدار با هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز گیلان از جایگاه و ظرفیت قانونی اتاق اصناف، به عنوان مردمی ترین تشکل کشور یاد کرد و اظهار داشت: آحاد مردم جامعه از صنوف و بازاریان که از جنس خودشان و برخاسته از اقشار مختلف جامعه هستند، توقع و انتظار همدلی و همراهی ویژه ای دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان توجه به حساسیت و ظرافت امور صنفی را ضروری دانست و خطاب به هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز گیلان، تاکید کرد: عملکرد و استراتژی شما به سرعت در جامعه تاثیر می گذارد بنابراین همواره بایستی خود نظارتی و خود ارزیابی ازعملکرد اتحادیه ها و صنوف مختلف داشته باشید.
 
وی با تاکید برضرورت افزایش و تشدید نظارت ها در بازار، عنوان کرد: هر گونه آلایندگی باید از اصناف، کسبه و بازاریان آبرومند پاک شود لذا از تشدید نظارت ها و بازرسی ها نباید صاحبان صنوف مکدر و دلگیر شوند.
 
 دلق پوش با بیان اینکه هر گاه ضعفی یا خلاءیی را در حوزه اصناف مشاهده کنم قاطعانه ورود می کنم، ادامه داد: بر اساس ضوابط قانونی همه ما در مقابل مردم مسئولیت داریم و جدای ازهمه مسائل، از منظر جایگاه حقوقی موظف به دفاع از حریم قانونی اصناف هستم. 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به لزوم همت مضاعف و قاطعیت در امور بازار، خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی اقتصادی نیازمند یک اتاق اصناف قدرتمند در گیلان هستیم تا با اقتدار بر وضعیت بازار استان نظارت کند و از هرگونه اخلال و بی نظمی در بازار پیشگیری و وضعیت بازار را به خوبی سامان دهد و اطمینان و آرامش را در بازار به صورت مستمر بهبود دهد.
 
متولی بخش صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در پایان این نشست از راهیابی مجدد جلال الدین محمد شکریه در انتخابات جدید اتاق اصناف کشور، ابراز خرسندی کرد و ادامه داد: افرادی که مسئولیت می پذیرند، وظیفه سنگینی دارند و باید با سایر دستگاه ها تعامل داشته باشند و این تعاملات باید مبتنی بر اصول مدیریتی و چارچوب قانونی باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز