خبرگزاری کار ایران

با وساطت عضو شورای شهر و شهردار منطقه دو رشت :

در گیری پیاده راه فرهنگی رشت ختم به خیر شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۵۰۵

با وساطت فاطمه شیرزاد عضو شورای رشت و اصغر کامران راد شهردار منطقه دو رشت درگیری اتفاق افتاده در پیاده راه فرهنگی رشت ختم به خیر شد.

به گزارش ایلنا از رشت، عضو شورای شهر رشت با ابراز تاسف از اتفاق چند شب پیش در پیاده راه فرهنگی رشت اظهار کرد: چند شب قبل در پیاده راه فرهنگی رشت یکی از ماموران شهرداری منطقه دو توسط یک خانم مورد توهین و ناسزا قرار گرفت.

فاطمه شیرزاد افزود: پس از این اتفاق بنده و برخی دیگر از همکاران شورایی و جمعی از مدیران و کارکنان شهرداری رشت نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و خواستار پیگیری مراجع قضایی به منظور احقاق حق مامور شهرداری رشت شدیم.
وی با بیان اینکه با اعلام شکایت مامور شهرداری از این شهروند خانم ماجرا رنگ و بوی قضایی به خود گرفت تصریح کرد: توهین و ناسزا جزو مواردی هستند که بر اساس قانون در کشورمان جرم محسوب شده و قانونگذار برای آن مجازات مشخصی تعیین کرده است.
شیرزاد با اشاره به اینکه در دین اسلام به حفظ حرمت و تکریم انسانها تاکید فراوانی شده است گفت: در قرآن کریم صلح و سازش به عنوان یکی از نعمت‌های بزرگ محسوب شده و به همین دلیل با پیروی از فرامین بزرگان دین تلاش خود را به منظور رفع مشکل و ایجاد صلح و سازش به کار گرفتیم.
عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه فرهنگ و تمدن مردم رشت همواره زبانزد همگان است افزود: با توجه به اینکه شهروندی که به مامور شهرداری توهین کرده بود یک خانم بوده بنده بهمراه شهردار منطقه دو رشت تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا خدای ناکرده مشکلات بیشتری متوجه این خانم سرپرست خانواده نشده و همچنین از مامور خدوم شهرداری رشت نیز به نحوی شایسته دلجویی شود.
شیرزاد در خاتمه با ابراز خرسندی از ختم به خیر شدن اتفاق ناگوار در پیاده راه فرهنگی رشت بیان کرد: امیدواریم پس از این شاهد بروز چنین اتفاقات ناگواری در رشت نباشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز