خبرگزاری کار ایران

ازسوی فاطمه قدیمی صورت گرفت؛

پیشنهاد خواهر خواندگی بین رشت و یکی از شهرهای کره جنوبی

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۷۶۷

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت ضمن تاکید بر مراودات فرهنگی بین دو کشور ایران و کره جنوبی از پیشنهاد خواهر خواندگی بین شهرهای دو کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه قدیمی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در حضور سفیر کره جنوبی در تالار شورا با اشاره به اینکه رشت اولین شهر خلاق خوراک ایران است، یادآور شد که کره جنوبی ۸ شهر خلاق در حوزه خوراک، صنایع دستی هنرهای تجسمی، موسیقی، ادبیات و فیلم دارد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت تصریح‌کرد: این دو شهر در میان ۷۷ کشور قرار است پیرامون خلاقیت خوراک با هم گفت وگو کنند. هیات رشت دو سال گذشته از شهر خلاق خوراک این کشور یعنی گوانگجو دیدن کرد و امیدواریم رشت در مسیر شهر خلاق با یکی از شهرهای کره، خواهر خوانده شود.
 
وی همچنین پیشنهاد داد: شب فرهنگی رشت در سفارتخانه واقع در کره برگزار شود و هفته های فرهنگی میان رشت و شهری که به عنوان خواهر خوانده انتخاب می شود، برگزار شود.
 
قدیمی از سفیر کره جنوبی دعوت کرد تا در رویداد آتی میزبانی رشت در شبکه شهر خلاق که در ۲۰۱۹ در رشت برگزار می شود، شرکت کند و خواستار تشکیل کارگروهی در این زمینه شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز