خبرگزاری کار ایران

شیرزاد تاکید کرد:

شهرداری رشت بر عملکرد شرکت‌های حفار نظارت بیشتری داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۲۱۲

رئیس‌کمیسیون بهداشت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت گفت: شهرداری بر عملکرد شرکت‌های حفار نظارت بیشتری داشته باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد در شصت و دومین جلسه شورا اعلام کرد: سرپرست شهرداری عملکرد دوره سرپرستی را در صحن شورا گزارش می دهد.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا شورا، نام بیژن شعبانی، پاکبانی را که چند روز پیش در حادثه رانندگی جان باخت، گرامیداشت و افزود: متاسفانه آنگونه که شایسته است، نتوانسته ایم به این قشر زحمتکش خدمات رفاهی ارایه دهیم.
 
وی ضمن تسلیت به خانواده و بازماندگان، برای آن مرحوم مغفرت الهی آرزو کرد.
 
شیرزاد همچنین از اعضای شورا، اصحاب رسانه و شهروندانی که در مراسم ترحیم پدرشان “رجبعلی شیرزاد” شرکت نموند قدردانی کرد.
 
منشی شورا بخشی از وصیت نامه شهید رجب افشنگ را قرائت نموده و یاد تمامی شهدای انقلاب را گرامی داشت.
 
فاطمه شیرزاد در بخشی از سخنان خود با اشاره به حضور علی بهارمست، سرپرست شهرداری از تلاش های وی تقدیر کرد و گفت: متاسفانه سازمان های حفار در ماه های اخیر مرمت آسفالت را انجام نمی دهند و بعضا دیده شده شهرداری نظارت بر این دستگاه ها ندارد.
 
وی با اشاره به بازدید های میدانی خود از وضعیت آسفالت معابر محلات ابراز کرد: همه اعضای شورا با حضور میدانی خود در محلات تلاش دارند بر عملکرد شهرداری نظارت داشته باشند.
 
منشی شورا، مسئولیت را توفیقی توصیف کرد و افزود: شهردارانی که رفتند، توفیق خدمت گذاری از ایشان سلب شده است.
 
منشی شورا در مورد پرداخت حقوق کارکنان نیز افزود: بررسی ها نشان می دهد، نگهبانان و برخی کارگران خدماتی مناطق هنوز حقوق نگرفته اند. مدیران تمکن مالی دارند و خوب است مدیران با تاخیر حقوق دریافت کنند و ابتدا حقوق پرسنل پرداخت شود.
 
شیرزاد خطاب به سرپرست شهرداری تاکید کرد: اگر مدیر یا پرسنلی در انجام وظیفه قصور دارد و کار نمی کند، باید تذکر داده شود.
 
نماینده شورا در کمیسیون ماده صد همچنین اظهار کرد: مطالبات ماده ۱۰۰ و ۷۷ باید برای دریافت آرا پیگیری شود. متاسفانه بعد از صدور رای، در مناطق اراده ای برای دریافت آرای صادره وجود ندارد.
 
رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورا یادآور شد: تاکنون در جلسات این کمیسیون برای افزایش و جانمایی سطل های تفکیک زباله تاکید شده ولی اقدام اساسی انجام نشده است. همچنین برای ساماندهی و جمع آوری سگ های ولگرد نیز خدمات شهری باید برنامه جدی داشته باشد. متاسفانه وظایف سازمان پسماند به مناطق واگذار و نظارت و قدرت اجرایی در مناطق کم شده است.
 
شیرزاد خطاب به سرپرست شهرداری خواست تا نظارت بیشتری بر مدیران خود داشته باشد و اظهار کرد: شنیده شده، برخی افراد مسئول نیستند ولی همچنان حق مسئولیت می گیرند. اگر چنین مواردی در سیستم شهرداری هست، به شورا گزارش دهید.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز