خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر رشت:

اقدام های شوراهای پنجم به مردم گزارش شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۱۹۶

عضو شورای شهر رشت تاکید کرد: اقدام های شوراهای پنجم به مردم گزارش شود.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا رسولی در شصت و دومین جلسه شورای شهر رشت، فقدان شادروان شیرزاد را تسلیت گفت و افزود:حضور وی در جلسه انتخاب شهردار با وجود تالمات روحی برای بنده درس مسئولیت‌پذیری بود.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به فوت پاکبان رشتی گفت: همه ما به نوعی در قبال این حادثه مسئول هستیم و باید در روز جزا پاسخگو باشیم.
 
رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورا پیرامون رسیدگی به وضعیت املاک نسقی ادامه داد: قرار است کمیته ای در این زمینه شکل بگیرد و این کمیته فنی به وضعیت املاک نسقی رسیدگی کند.
 
رسولی با اشاره به وضعیت درآمد شهرداری گفت: درآمد شهرداری زیر ۳۰ درصد محقق شده و برای بودجه امسال و سال آتی باید فکری کرد و در جلسات بودجه به این وضع مورد رسیدگی قرار گیرد.
 
وی تصریح کرد: نزدیک ۱۵ ماه از فعالیت شورا می‌گذرد و مردم انتظار پاسخ دارند که در این مدت چه کرده‌ایم.
 
مردم هم می گویند شورای پنجم خروجی لازم را نداشته است. باید اقدام ها و خروجی های شورا به درستی به مردم گزارش داده شود.
 
رسولی ادامه داد: این روزها فشار بر همه اعضای شورا هست و مقایسه این شورا و شورای قبل برای بنده نگران کننده است و لازم است که هیات رئیسه محترم و دبیرخانه شورا گزارش فعالیت های شورا را به مردم ارایه دهند.
 
وی پیرامون فساد سیستمی در شهرداری هم گفت: نیازمند یک سیستم فساد ناپذیر هستیم. بنده طرح شفاف سازی اداری را به شورا ارائه دادم ولی مصوب نشد. با شعار هیچ اتفاقی نمی افتد و دوستان شهرداری نیز عادت کرده اند و برخی مدیران پشت برخی اشخاص پنهان می شوند و پاسخگو نیستند. انتظار داریم این طرح مصوب و اجرایی شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز