خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار گیلان :

در اجرای برنامه‌های هفته وحدت نوآوری داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۸۹۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: اجرای برنامه‌های وحدت آفرین میان اهل تسنن و تشیع، نماد بارزی از ماهیت دینی انقلاب اسلامی ایران را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی اصغر جمشیدنژاد در جلسه کمیسیون اقوام، فرق و مذاهب استان گیلان به قرار گرفتن در آستانه میلاد باسعادت پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و هفته وحدت اشاره کرد و گفت: در اجرای سیاست‌ها باید طوری عمل کنیم که اهل تسنن استمرار نظام جمهوری اسلامی را در مسیر تحقق منافع‌شان بدانند و احساس تبعیض نکنند.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت اهل تسنن در بخش‌های اجرایی نشان از اهتمام دولت در جهت ایجاد وحدت بیشتر میان مذاهب شیعه و سنی دارد.

وی با بیان اینکه بسیاری از نگاه‌ها در سطح دنیا به نوع رفتار ما نسبت به اهل سنت معطوف است، اظهار داشت: دولت‌‌های متخاصم با ایران اسلامی برای اختلاف‌افکنی میان مذاهب تسنن و تشیع تحرکات بسیاری دارند که تمرکز بر اشتراکات موجود این توطئه‌ها را خنثی می‌کند.

وی بر لزوم شناسایی و گسترش نقاط مشترک بدون مناقشه میان ۲ مذهب شیعه و سنی تاکید و تصریح کرد: هنر و ورزش، بهترین زمینه‌ها برای تقریب بین شیعه و سنی است که باید در این خصوص بیشترین سرمایه‌گذاری را داشته باشیم.

وی بر ضرورت توجه به نسل جوان اهل تسنن و تشیع و همگرایی بیشتر میان آنان تاکید کرد و گفت: در اجرای برنامه‌های هفته وحدت باید نوآوری داشته باشیم.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز