خبرگزاری کار ایران

منطقه آزاد انزلی میزبان دومین تور دوچرخه‌سواری جایزه قهرمانی"جام کاسپین"

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۲۹۵

دومین تور دوچرخه سواری جایزه بزرگ قهرمانی کشور "جام کاسپین" با حضور چهره های مطرح و مدال آور این رشته ورزشی و اعضای تیم ملی از ۲۵ آبان برای دومین سال در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، دومین تور دوچرخه سواری جایزه بزرگ قهرمانی کشور "جام کاسپین" با حضور چهره های مطرح و مدال آور این رشته ورزشی و اعضای تیم ملی از ۲۵ آبان برای دومین سال در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

بنا‌بر این گزارش این رقابت‌ها به صورت کریتریوم در سه رده سنی(جوانان،بزرگسالان و پیشکسوتان) برگزار خواهد شد که شرکت کنندگان در گروه سنی پیشکسوتان و جوانان مسافت ۳۰ کیلومتر، و در بخش بزرگسالان نیز مسافت ۵۰ کیلومتر را رکاب خواهند زد و در پایان به نفرات اول تا هفتم هر رده سنی هدایای نقدی اهداء می شود.

تا کنون بالغ بر ۱۵۰ ورزشکار از ۲۰ استان کشور جهت حضور در این دوره از رقابت ها اعلام حضور داشته اند و بازیکنان تیم ملی دوچرخه سواری نیز در کنار سایر رکاب زنان در مسابقات حضور دارند.

برگزاری این مسابقات در فضای مناسب و در کنار دریای خزر و فضای سبز زیبا، المان های خاص شهری و جاذبه های دیدنی منطقه آزاد انزلی ، همراه با حضور گسترده علاقه مندان و خانواده ها و پوشش گسترده تلویزیونی و رسانه های ملی و استانی ، جذابیت این دوره از مسابقات جایزه بزرگ جام کاسپین قهرمانی کشور را دو چندان کرده است.

برگزاری مسابقات ورزشی در سطوح ملی و بین المللی از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی در راستای افزایش سلامت جامعه ، توسعه زیر ساخت های ورزشی و گردشگری یکی از موارد حائز اهمیت در جذب توریسم ورزشی بوده و پارک جنگلی طالب آباد این منطقه که پیست دوچرخه سواری کوهستان در آن در حال احداث شده است دارای استاندارد های لازم جهت میزبانی از رویداد های بین المللی است و در حال حاضر در سه بخش کوهستان ، پیست و جاده شرایط لازم جهت برگزاری مسابقات دوچرخه سواری در استان گیلان و این منطقه فراهم است.

 در پنج سال گذشته این منطقه میزبان بیش از ۱۰۰ رویداد ورزشی بین‌المللی، ملی و منطقه‌ای بوده است و در بازدید‌های مختلف روئای فدراسیون‌های جهانی و کشوری بر توانمندی‌ها و امکانات استاندارد ورزشی ایجاد شده در این منطقه جهت میزبانی از مسابقات بین المللی به ویژه در رشته های ساحلی و آبی تصریح شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز