خبرگزاری کار ایران

سالاری در بازدید از کارخانه چای فومن:

مطالبات چایکاران به طور کامل پرداخت شده است

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۲۳۵

استاندار گیلان با بیان اینکه بابت خرید برگ سبز چای، دولت باید 126 میلیارد تومان به چایکاران پرداخت می‌کرد، گفت: در این میان سهم کارخانه‌داران نیز 93 میلیارد تومان بوده که خوشبختانه به صورت کامل مطالبات چایکاران پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا از فومن، مصطفی سالاری در حاشیه بازدید از کارخانه چای شهرستان فومن در جمع خبرنگاران به اهمیت صنعت چای در حوزه کشاورزی استان اشاره کرد و گفت: وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران در سال جاری نسبت به سال گذشته بسیار بهتر است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت فروش کارخانه‌داران نیز نسبت به سال گذشته بهبود پیدا کرده، اظهار داشت: در سال گذشته تا ماه بهمن و حتی اسفند درگیر وصول مطالبات چایکاران بودیم که بحمدالله امسال دولت و کارخانه‌داران به صورت کامل در اوایل آبان با چایکاران تسویه حساب کردند.

نماینده عالی دولت در گیلان ابراز امیدواری کرد که سال‌های آینده نیز بتوانیم مطالبات چایکاران را به‌ موقع پرداخت کنیم.

وی ایجاد تحول در صنعت چای را بسیار مهم دانست و خاطر نشان کرد: تلاش ما براین است در حوزه بسته‌بندی و فرآوری چای اقداماتی انجام گیرد که همچون سال جاری در فروش چای تولیدی گیلان مشکلی نداشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز