خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای گیلان:

تحلیل و بررسی تماس های مردمی در راستای ارائه خدمات مطلوب انجام شود

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۳۶۵

مدیرعامل آبفای گیلان گفت: تحلیل و بررسی تماس های مردمی در راستای ارائه خدمات مطلوب انجام شود .

به گزارش ایلنا از رشت، به منظور ارتقای کیفی خدمات ارائه شده از سوی مرکز ارتباطات مردمی 122 شرکت آبفای گیلان ، دوره‌های آموزشی ویژه کاربران این سامانه برگزار شد که مدیرعامل این شرکت با حضور در جمع این عزیزان بر تحلیل و بررسی تماس‌های مردمی در راستای ارائه خدمات مطلوب تأکید کرد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با بیان این مطلب که 122 فقط یک مرکز ارتباطات مردمی نیست افزود: به منظور ارائه خدمات غیرحضوری تماس با سامانه 122 باید یک فرهنگ شود و رقابت سازنده و سالم با مراکز 122 سطح کشور به منزله ارتقاء خدمات آب و فاضلاب به شهروندان باشد.

مدیرعامل آبفای گیلان در ادامه اظهار داشت: در سنوات گذشته جمع آوری تماس های مشترکین امکانپذیر نبود و با ایجاد مرکز ارتباطات مردمی 122 تمامی تماس های مردم دریافت و  پس از دسته بندی به بخش های مربوطه انتقال داده می شود که باید تحلیل درستی بر این تماس‌ها جهت ارائه خدمات بهتر داشته باشیم تا مشکل مشترکین در اسرع وقت برطرف شود.

وی مرکز 122 را گنجینه‌ای از اطلاعات دانست و افزود: این مرکز به لحاظ سخت افزاری، نرم افزاری و آموزش باید ارتقاء یابد و با توجه به اینکه مصرف کننده نهایی خدمات شرکت آب و فاضلاب، مردم هستند باید بتوانیم در این بخش رضایتمندی ایجاد کنیم و با شنیدن صدای مشترک نسبت به رفع مشکل و ارائه خدمت مناسب بکوشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز