خبرگزاری کار ایران

شیرزاد عنوان کرد:

مناطق آبگیر رشت باید رفع مشکل شود

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۶۲۰

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به بارش باران های شدید پائیزی در شهر رشت، گفت: چند نقطه باقی مانده در سطح رشت که دچار آبگرفتگی می شود باید در اسرع وقت رفع مشکل شود.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد به شروع فصل پائیز و بارش باران‌های شدید پاییزی در رشت اشاره کرد و گفت: بارش باران های پاییزی از الطاف الهی است که شامل شهر رشت شده و باید با اتخاذ تدابیر لازم ضمن بهره مندی از این نعمت الهی از بروز هر گونه مشکل برای شهروندان به واسطه آن جلوگیری شود.

شیرزاد افزود: در سال‌های نه چندان دور شهر رشت پس از بارش باران دچار آبگرفتگی‌های شدید شده و شهروندان از این بابت نیز متحمل ضرر و زیان فراوانی می شدند.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت با بیان اینکه اجرای پروژه جمع آوری روان آب‌های سطحی رشت از جمله تدابیر شورای شهر به منظور رفع مشکل آبگرفتگی بود، تصریح کرد: پس از بروز آبگرفتگی‌های متعدد در نقاط مختلف شهر رشت به دنبال بارش باران های شدید ، اجرای پروژه جمع آوری روان آب‌های سطحی به طور جدی در دستور کار قرار گرفت و شهرداری رشت با تقبل هزینه‌های هنگفت نسبت به این مهم اقدام کرده و خوشبختانه در حال حاضر بخش عمده ای از این مشکل برطرف شده است.
 
وی به همکاری استانداری گیلان در اجرای پروژه جمع آوری روان آبهای سطحی با شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: استانداری گیلان در ابتدای اجرای این پروژه با تامین لوله های مورد نیاز با شهرداری رشت مساعدت کرده اما پس از آن این همکاری متوقف شد.
 
شیرزاد با اشاره به اینکه پروژه جمع آوری روان آبهای سطحی در رشت به اتمام نرسیده است بیان کرد: انتظار داریم با توجه به شرایط نامطلوب اقتصادی حاکم بر جامعه و مشکلات مالی شهرداری رشت، دستگاه‌های مربوطه نیز پس از این همکاری بیشتری در روند اجرای پروژه جمع آوری روان آب‌های سطحی در شهر داشته و به زودی شاهد رفع مشکل چند نقطه آبگیر در شهر رشت باشیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز