خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله فلاحتی:

دستگاه قضایی مجرمان کوردل را به اشد مجازات برساند/ شهید پاینده افتخار مردم ایران و گیلانی‌هاست

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۵۶۳

نماینده ولی فقیه در گیلان حفظ حجاب، پیروی از مقام معظم رهبری و صیانت از انقلاب را ادامه راه شهید پاینده عنوان کرد و گفت: پاینده برای حفظ ارزش‌های اسلامی به شهادت رسید.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی در دیدار با خانواده سروان حسن پاینده شهید عرصه نظم و امنیت اظهار کرد: پاینده در راه حراست از کشور و ارزش‌های اسلامی به شهادت رسیده است.

وی، جایگاه شهید پاینده را در بهشت عنوان کرد و افزود: پاینده به دلیل اجرای موفق ماموریت‌ها، ۲۳ مرتبه توسط فرماندهان خود تشویق شد و این امر افتخاری برای نیروی انتظامی است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه شهید پاینده افتخار تمام مردم ایران به‌ویژه گیلانی‌هاست، تصریح کرد: همواره مردم یاد شهدا را زنده نگه می‌دارند و یاد شهید پاینده در دل‌ها زنده است.

آیت‌الله فلاحتی، شهادت پاینده را در راستای اجرای ماموریت در کشور اسلامی و امام زمان(عج) دانست و بیان کرد: زمانی جوانان در جبهه‌های جنگ به شهادت می‌رسیدند اما پاینده در این زمان برای دفاع از نظم و امنیت به افتخار شهادت نائل آمده است.

وی به اظهار ناراحتی مردم رشت نسبت به شهادت پاینده اشاره و متذکر شد: از دستگاه قضایی می‌خواهیم مجرمان کوردل را به اشد مجازات برساند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه نبود شهید پاینده در جمع خانواده و اجتماع یک خسارت است، گفت: پاینده به آرزوی خود که شهادت و دیدار پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) بود، رسیده است.

آیت‌الله فلاحتی حفظ حجاب، پیروی از مقام معظم رهبری و صیانت از انقلاب را ادامه راه شهید پاینده عنوان کرد و یادآور شد: مردم کسانی که برای آنها ایجاد امنیت می‌کنند، را دوست دارند.

وی با بیان اینکه تمام مردم گیلان برای پاینده که برای دفاع از دین و انقلاب جان خود را فدا کرد می‌سوزند، اظهار کرد: شهید پاینده در راه انقلاب و ارزش‌ها جانفشانی کرد و این افتخاری برای ملت ایران است.

امام جمعه رشت، شهید پاینده را متعلق به تمام مردم گیلان و ایران دانست و بیان کرد: یاد شهید پاینده همواره در دل‌ها زنده است و از او با افتخار نام برده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز