خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال مطرح کرد:

نوع نگرش به آموزش باید تغییر کند

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۰۲۱

فرماندار ماسال با اشاره به نقش موثر آموزش و پرورش در توسعه جامعه بر لزوم تغییر نگرش به امر آموزش تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمد جواد عامر در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه برخی از افراد به آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد مصرفی نگاه می‌کنند، گفت: برخلاف نگرش این افراد، آموزش و پرورش زیربنای تولید و توسعه جامعه محسوب می شود.

وی با تاکید بر اینکه  باید نگاه ها به امر آموزش تغییر کند، خاطر نشان کرد: همواره معتقد به توجه ویژه به آموزش و پرورش و استفاده از تمامی ظرفیت های شهرستان در راستای توسعه آموزش بوده ایم.

فرماندار ماسال رشد یا انحطاط فرهنگی یک جامعه را وابسته به آموزش و پرورش دانست و افزود: ظرفیت بالای آموزش و پرورش می تواند در حل بسیاری از مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی کارگشا باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان نیز در این دیدار با بیان اینکه توجه به آموزش و پرورش از بروز آسیب ها درحوزه های دیگر می کاهد، تاکید کرد: دقت امروز ما نسبت به سرنوشت دانش آموزان، اثرات ملموس و غیرملموس فراوانی بر آینده جامعه دارد.

نادر جهان آرائی ادامه داد: همانگونه که رئیس شورای آموزش و پرورش در سطح کشور و استان، رئیس جمهور و استاندار است، در سطح شهرستان نیز فرمانداران ریاست شورای آموزش و پرورش را بر عهده دارند که نشان از اهمیت امر آموزش در جامعه است.

وی با اشاره به لزوم پی گیری مطالبات دانش آموزان و فرهنگیان،  تصریح کرد: مدیران باید برای حل مشکلات پیش رو از شهامت لازم در عرصه ی مدیریت برخوردار باشند و با تمام توان و تعامل با سایر نهادها در جهت رفع کاستی ها حرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز