خبرگزاری کار ایران

دلق پوش با حضور در محل اتاق اصناف رودبار مطرح کرد:

اصناف، بعنوان هسته مدیریت بازار ایفای نقش کنند

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۰۱۶

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان بیان کرد: اصناف، بعنوان هسته مدیریت بازار ایفای نقش کنند.

به گزارش ایلنا از رودبار، فرهاد دلق پوش با حضور در محل اتاق اصناف شهرستان رودبار با رؤسای اتحادیه ها و اتاق اصناف این شهرستان دیدار کرد و اظهار داشت: اصناف، کسبه و بازاریان همواره بعنوان هسته مدیریت بازار ایفای نقش کنند. رؤسای اتحادیه ها و اتاق اصناف با رای بازاریان زحمتکمش انتخاب شده اند، لذا انتظار است که از این ظرفیت قانونی به نحو مطلوب در جهت ساماندهی بازار استفاده شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در این نشست بر اصل پایبندی به قانون، همدلی و امانت داری در امور بازاریان تاکید کرد و گفت: قطعاً ارائه خدمات سالم به شهروندان وظیفه اصلی اصناف برای جلب رضایت مشتری و در راس همه آنها کسب رضایت خداوند است. 
 
 فرهاد دلق پوش با اشاره به موقعیت ویژه شهرستان رودبار به علت قرار گرفتن در مسیر تردد گردشگران تصریح کرد: تکالیف اصناف و کسبه در چنین شهرستان هایی حساس تر است و برای جذب سهم بازار باید برنامه ریزی مدون و خودکنترلی داشته باشند. 
 
وی در ادامه افزود: در شرایط اقتصادی کنونی، برای استفاده بهینه از ظرفیت ها، اتاق فکر در اصناف تشکیل شود و در فرایند امور بازار از خرد جمعی استفاده و در حل اختلافات فقط به ضوابط توجه و از حواشی پرهیز شود.
 
متولی بخش صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از رؤسای اصناف و اتحادیه ها به عنوان زعمای بازار یاد کرد و عنوان کرد: در حل و فصل مسائل و مشکلات بازار با متانت و همدلی رفتار شود و تحت نفوذ هیچ جریانی نباشید و بر انتخابات صنفی و اتحادیه ها نظارت جدی داشته باشید و در برخورد با مشکلات ریش سفیدی کنید. 
 
برنامه اتاق اصناف رودبار، ساماندهی و تجمیع اتحادیه ها با هدف پویایی و بهبود مستمر است
 
سید یونس حسینی، رئیس اتاق اصناف شهرستان رودبار در این نشست از تدبیر عادلانه و قاطعانه رئیس سازمان در برگزاری انتخابات اصناف شهرستان قدردانی کرد و اذعان داشت: تاکنون وضعیت اصناف این شهرستان دچار چالش های فراوانی بوده و با وجود  7 شهر و370 روستای تابع رودبار، وسعت فعالیت های صنفی بسیار گسترده و پراکنده می باشد.
 
حسینی پس از بیان نقطه نظرات رؤسای برخی از اتحادیه های صنفی، اظهارداشت: برای رسیدن به وضع مطلوب و در شأن کسبه و بازاریان رودبار؛ برنامه میان مدت و بلندمدت داریم و در گذشته باقی نمی مانیم و رویکرد و نگاه ما به آینده و ساماندهی و تجمیع اتحادیه ها با هدف پویایی و بهبود مستمر این اقشار پرتلاش جامعه است.
 
وی تهیه زمین و ساختمان اتاق اصناف را برای شهرستان رودبار ضروری دانست و عنوان کرد: هم اکنون این شهرستان دارای 11 اتحادیه مستقل و 4 اتحادیه در حال شکل گیری می باشد که پس از ساماندهی به یک ساختمان و تاسیسات ویژه جهت خدمت رسانی مطلوب و دسترسی آسان صنوف به اتاق اصناف و اتحادیه ها نیازمندیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز