خبرگزاری کار ایران

سید جلال سید محمدی تاکید کرد:

نیازهای دانشجویان به درستی شناسایی و محقق شود

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۸۱۹

سومین نشست کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در این نشست سید جلال سید محمدی سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات گیلان از اقدامات صورت گرفته درباره بهسازی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و نیز بهسازی خوابگاه‌ها و امورصنفی دانشجویان تقدیر کرد.

وی با اشاره به نقش مراکز آموزش عالی و دیگر موسسات آموزشی در اعتلای علمی کشور اظهار داشت: این مراکز می توانند توسعه فرهنگی را نیز در جامعه پدیدار کنند.

سیدمحمدی بر ضرورت توجه به امکانات زیرساختی در حوزه آموزش تاکید کرد و افزود: با تلاش و پیگیری‌های به‌عمل آمده از سوی مدیران دستگاه های ذیربط امروز دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و خوابگاه‌های دانشجویی گیلان از وضعیت مطلوبی برخوردار هستند.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت‌جویی در امور ترویجی باید به عنوان یک اصل مهم مورد توجه قرار گیرد زیرا موجب بهبود روند فعالیت‌ها و بهره‌گیری از توان فکری دیگر افراد می شود.

سیدمحمدی شناخت نیازمندی دانشجویان و تلاش برای رفع آن را گامی در جهت بالندگی ایران اسلامی خواند و بیان داشت: اساتید، معلمان، دانشجویان و دانش‌آموزان به‌عنوان لایه بزرگترین اجتماعی بیشترین نقش را در آبادانی و توسعه پایدار ایفا می کنند.

وی در پایان راهپیمایی 13 آبان را جلوه ای از وحدت و یکپارچگی صاحبان‌فکر و اندیشه خواند و از تمامی اساتید، معلمان، دانش‌آموزان، دانش‌پژوهان و علاقمندان به علم و دانش خواست با اقتدار و حضوری گسترده در راهپیمایی 13 آبان حاضر شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز