خبرگزاری کار ایران

پیگیری طرح های بومگردی،معیار فرمانداری تالش برای ارزیابی عملکرد بخشداران

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۵۸۱

فرماندار تالش گفت: جدیت در پیگیری طرح های بومگردی یکی از ملاک های مهم فرمانداری تالش در ارزیابی عملکرد بخشداران و دستگاه های اجرایی است.

به گزارش ایلنا از تالش، فرماندار تالش در جلسه بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح بومگردی شهرستان در حضور بخشداران و دستگاه های اجرایی مرتبط با بیان اهمیت حفظ و حراست از ارزش ها ، فرهنگ و میراث جامعه روستایی گفت : اجرای طرح بومگردی یکی از روزنه های استفاده از ظرفیت ها و ارائه خلاقیت های جامعه روستایی به منظر عموم جهت ترویج فرهنگ و آداب و رسوم روستاهای شهرستان تالش است.

مهدوی با اشاره به تاکید استاندار گیلان بر لزوم توجه ویژه دستگاه های اجرایی به اجرای طرح بومگردی عنوان داشت : بخشداران و دهیاران در ترویج و تشویق و استعدادیابی طرح های بومگردی نقش اساسی دارند و در این راستا انتظار میرود توجه ویژه ای به پیگیری روند اداری و اجرایی طرح های بومگردی داشته باشند.

فرماندار تالش جدیت در پیگیری طرح های بومگردی را یکی از ملاک های مهم فرمانداری تالش در ارزیابی عملکرد بخشداران و دستگاه های اجرایی مرتبط خواند و تاکید داشت : بخشداران روزانه زمان مشخصی از ساعات کاری خود را به این موضوع اختصاص دهند.

وی با بیان اینکه کوتاهی و کم کاری در اجرای این طرح از هیچ دستگاهی قابل پذیرش نیست افزود : از بانک های عامل و سازمان نطام مهندسی انتظار میرود جهت تسهیل در روند اجرای طرح بومگردی تلاش و مساعدت داشته باشند.

فرماندار تالش در ادامه از صدور 28 مورد موافقت اصولی از اداره کل میراث فرهنگی استان به متقاضیان اجرای طرح بومگردی  در شهرستان تالش اشاره داشت و گفت : 22 مورد از متقاصیان اجرای طرح های بومگردی به بانک های عامل جهت اخذ تسهیلات به ارزش 9700000میلیارد تومان معرفی شده اند .

مهدوی در پایان از بازدید سرزده بانک های عامل شهرستان جهت پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و بوم گردی طی روزهای اتی خبر داد و عنوان داشت : بانک های کم کار در پرداخت تسهیلات به مراتب استان معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز