خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مطرح کرد؛

عدم شایسته سالاری واعمال سلیقه در انتصاب مدیران؛ مشکل شهرداری رشت

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۵۷۳

عضو شورای شهر رشت عدم شایسته سالاری در انتصاب مدیران و اعمال سلایق در این زمینه را جزو مشکلات دیگر شهرداری دانست که با تشکیل یک کمیته انتصابات می‌توان آن را رفع کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، حامد عبداللهی با اشاره به اشراف مکفی به مشکلات موجود در حوزه‌های مختلف شهرداری اظهار داشت: تلاش خواهم کرد، مشکلات عدیده این نهاد غیر دولتی را با قریب به چهارهزار پرسنل حل کنم.

عضو شورای شهر رشت با ذکر این مطلب که اصلی‌ترین چالش امروز شهرداری در حوزه نیروی انسانی است  وجود هفت نوع قرارداد خدمتی مختلف بین شهرداری و پرسنل را باعث کاهش بهره وری و عدم رضایت پرسنل دانست که باید هر چه سریع‌تر این مشکل حل شود.
 
عبداللهی عدم شایسته سالاری در انتصاب مدیران و اعمال سلایق در این زمینه را جزو مشکلات دیگر شهرداری دانست که با تشکیل یک کمیته انتصابات می‌توان آن را رفع کرد.
 
عبداللهی توجه به موضوع محیط زیست و اقدامات مقتضی در مسئله رودخانه ها و پسماند را جزو اولویت های خود دانست و با اشاره به سرانه زباله شهر  رشت فرهنگسازی از درون خانه شهروندان و پیگیری طرح هایی همچون زباله سوز با بکارگیری منابع ملی را جزو برنامه های خود دانست.
 
وی ایجاد اعتماد بین شهروندان را با ارائه خدمات مناسب و رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع و هوشمند سازی سیستم خدمات و اخذ مطالبات و مراجعه های غیر حضوری جزو برنامه های خود در این حوزه دانست.
 
عبداللهی پیگیری طرح‌هایی همچون ممیزی املاک را که تجربه آن در مدیریت منطقه ۵ وجود داشت بهترین راهکار برای ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری دانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز