خبرگزاری کار ایران

نوبخت در لنگرود:

دولت برای جبران خسارت‌های سیل اهتمام ویژه دارد

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۰۶۳

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه دولت برای جبران خسارت های سیل اهتمام ویژه دارد، تاکید کرد: حل مشکلات مردم مناطق سیل زده باید با جدیت دنبال شود.

به گزارش ایلنا از لنگرود، محمدباقر نوبخت پس از بازدید از مناطق سیل زده لنگرود در نشست با مدیران این شهرستان که با حضور مصطفی سالاری استاندار گیلان برگزار شد، اظهار داشت: تمامی دستگاه ها باید با همت و هم افزایی برای رفع خرابی های به بار آمده تلاش کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از اهتمام ویژه دولت برای جبران خسارت های سیل خبر داد و افزود: به زودی و پس از برآورد دقیق میزان خسارت وارد شده ، موضوع در جلسه هیئت دولت مطرح و اعتبار مورد نیاز تخصیص داده می شود.

نوبخت تاکید کرد: رفع مشکلات مردم مناطق سیل زده باید با جدیت دنبال شود.

معاون رئیس جمهور در بخش دیگری از صحبت های خود به دغدغه دولتمردان برای رفع مشکلات معیشتی مردم اشاره و خاطرنشان کرد: خرید تضمینی برگ سبز چای از جمله حمایت های دولت تدبیر و امید از قشر ضعیف کشاورز است.

وی فرمانداران را مکلف به پیگیری مطالبات باقی مانده چایکاران کرد و گفت: چنانچه حتی یک چایکار مطالبات عقب مانده دارد، فرمانداری ها باید گزارش کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: در شرایط کنونی کشور که مشکلات اقتصادی معیشت مردم را تحت تاثیر قرار داده است، نباید اجازه دهیم مردم خسته شوند.

فرماندار لنگرود نیز در این نشست خسارت تقریبی سیل در این شهرستان را حدود 14 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: تاسیسات، ابنیه و اراضی کشاورزی لنگرود دچار آسیب جدی شده است.

سید رضا جوادپور با اشاره به اینکه تیم های امدادی و خدماتی از لحظات ابتدایی وقوع حادثه وارد میدان شدند، عنوان کرد: آمادگی دستگاه های مختلف در شهرستان توانست ابعاد حادثه را به حداقل برساند.

وی گفت: حدود 300 خانوار لنگرودی به دنبال وقوع سیل دچار خسارت قابل توجه شدند.

گفتنی است؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در سفر به لنگرود از پل ها و زیرساخت های آسیب دیده این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت مناطق سیل زده قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز