خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت در جلسه ستاد اربعین:

اربعین تجلی‌گاه قدرت جهان تشیع است

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۶۰۰

فرماندار رشت گفت: اربعین تجلی گاه قدرت جهان تشیع است لذا همه با هم باید بستری را فراهم کنیم تا شاهد برگزاری باشکوه این کنگره عظیم جهان تشیع در کربلای معلی باشیم.

به گزارش ایلنا از رشت، میرشمس مومنی‌زاده در جلسه ستاد اربعین که با حضور آیت اله فلاحتی، نماینده ولی فقیه درگیلان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در این ایام که به اربعین حسینی نزدیک می‌شویم بار دیگر شاهد شور و نشاط در بین شیعیان هستیم زیرا پیاده روی اربعین، یک همایش و کنگره عظیم مردمی و بی بدیل است که به همت مردم و مسئولان هر سال به شکوه و عظمت آن افزوده می‌شود.

نمایش خیل عظیم مردم عاشقی که با پای پیاده در این اجتماع عظیم حاضر می‌شوند تا اردات خود را به خاندان عصمت و طهارت ابراز دارند.

وی ادامه داد: امسال این همایش و کنگره بزرگ تشیع به نسبت سال‌های گذشته از اهمیت بیشتری برخوردار است و امیدواریم با برنامه ریزی‌ها و تلاش‌های عمومی این مراسم را باشکوه‌تر از هر سال برگزار کنیم.

مومنی‌زاده تصریح کرد: برنامه ریزی ستاد اربعین شهرستان رشت باید بهتر از سنوات گذشته باشد و کلیه ادارات و نهاد ها نقش خود را فعال تر و موثر تر از گذشته ایفا نمایند.

وی با اشاره به شرایط حاضر و فشارهای سنگین خارجی علیه ملت بزرگ ایران اظهار داشت: اربعین تجلی گاه قدرت جهان تشیع است لذا همه باهم باید بستری را فراهم کنیم تا شاهد برگزاری باشکوه این کنگره عظیم جهان تشیع در کربلای معلی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز