خبرگزاری کار ایران

سالاری در دیدار با معاون وزارت نیرو:

شبکه‌های برق گیلان قدیمی و نیاز به مرمت و احیاء دارد

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۹۵۵

استاندار گیلان با اشاره به اینکه مشکلات استان خاص است، تاکید کرد: با وجود قدیمی بودن شبکه‌ برق استان نیاز به نگاه بیشتری دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری در دیدار با معاون برنامه و امور اقتصادی وزارت نیرو گفت: نگاه وزارت نیرو به نوسازی شبکه برق گیلان در راستای پوشش و خدمات رسانی بهتر به جامعه هدف باید تقویت شود.

وی با بیان اینکه وضعیت برق استان را با نشست‌های متعدد با شرکت توزیع برق و برق منطقه‌ای داشته و بررسی کرده‌ایم، اظهار داشت: برنامه های 1400 و راهبردی را از نظر وضعیت تولید، انتقال، توزیع و فوق توزیع ترسیم کردیم.

استاتدار با اشاره به اینکه در تابستان آینده و تابستان‌های بعد کار بسیار سنگینی داریم، تصریح کرد: استان از نظر تأمین برق مشکلی ندارد و در سطح ملی می‌توان از این ظرفیت استفاده بیشتری کرد. 

سالاری با بیان اینکه امیدواریم از موانع و بحران‌های پیش‌بینی شده به درستی عبور کنیم، خاطرنشان کرد: در کاهش مصرف برق با برنامه‌ریزی‌های انجام شده حتماً همکاری‌های لازم را خواهیم داشت.

محسن بختیار، معاون برنامه و هماهنگی وزارت نیرو با بیان اینکه با برنامه مدیریت مصرف در فصل تابستان توانستیم از مشکل کمبود منابع عبور کنیم، ابراز داشت: برای پیک سال آینده جلسات متعددی تشکیل و برنامه‌ریزی‌ها انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه مدیریت مصرف عزم جدی به دنبال دارد، بیان کرد: با همکاری استانداران و همه دستگاه‌ها و مردم می‌توانیم از این مشکل به درستی عبور کنیم.

معاون وزیر نیرو با بیان اینکه از نظر تولید استان ظرفیت بالایی دارد، یاداور شد: تولید برق در گیلان 800 مگاوات مازاد برنیاز استان است که استان‌های همجوار می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

بختیار اضافه کرد: برنامه برای مدیریت مصرف تدوین شده که در نوع خود در طول تاریخ صنعت برق بی‌نظیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز