خبرگزاری کار ایران

اختصاص 20میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های اشتغال‌زا در رودسر

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۸۱۵

فرماندار رودسر در پنجاه و چهارمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری از اختصاص 20میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های اشتغال زای این شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از رودسر، علی وارسته بهدانی بیان کرد: 45درصد این اعتبار تاکنون جذب و پرداخت شده است. 

وی مجموع طرح های مصوب در این زمینه را 23طرح و در حوزه های کشاورزی،  صنعت،  معدن و تجارت،  شیلات و میراث فرهنگی اعلام کرد.
فرماندار رودسر میزان اشتغال زایی در انجام این طرح ها را 301 نفر ذکر کرد. 
 
وارسته بهدانی، از اهتمام لازم برای جذب اعتبار اشتغال زایی در حوزه روستایی اشاره و اظهار کرد :هشت میلیارد تومان اعتبار مربوط به اشتغال روستایی است که باید جذب و پرداخت شود هر چند روند کار در این زمینه با کندی پیش می رود و ضروری است در فرایند کار تعجیل شود. 
 
وی با تاکید بر ضرورت آمادگی لازم برای جذب اعتبارات از سوی دستگاها افزود:بزودی  بحث ابلاغ اعتبار انجام می گیرد و  این موضوع مهم موردتاکید استاندار است.
 
وی هر گونه تلاش برای عودت طرح ها از سوی بانک‌ها به استان را مستلزم هماهنگی با فرمانداری  و ستاد کارگروه اشتغال اعلام کرد.
 
وارسته بهدانی همچنین از دستگاه‌ها و بانک‌ها خواست اولویت خود را در اعطای پرداخت‌ها  در مرحله نخست متوجه طرح‌های بزرگ و ماندگار و اشتغال زاکنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز