خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری گیلان:

مردم به انقلاب و آرمان‌های خود وفادار هستند

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۷۲۲

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان خاطرات مردم از دوران انقلاب و دفاع مقدس، روحیه شهادت و ایثار را در وجود آنها زنده نگه داشته است گفت: علیرغم وجود مشکلات اقتصادی، مردم به انقلاب و آرمان‌های خود وفادار هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، سید محمد احمدی در نشست با رزمندگان دوران دفاع مقدس شاغل در استانداری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، حفظ وحدت را نیاز اصلی جامعه عنوان کرد و گفت: در دفاع از آرمان‌های انقلاب باید هرگونه مرزبندی‌ها را کنار بگذاریم و از هر ظرفیتی برای پیشبرد اهداف نظام استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه با جناح‌بندی‌های سیاسی نباید با یکدیگر اختلاف داشته باشیم گفت: اقشار مختلف جامعه با هرگونه سلایق و اندیشه‌ای دولت را در مسیر تحقق سیاست‌های نظام همراهی کنند.

احمدی با اشاره به اینکه در حال حاضر در یک جنگ اقتصادی قرار داریم، اظهار داشت: دشمنان با جنگ در دوران دفاع مقدس نتوانستند مردم را به زانو دربیاورند و متوسل به ایجاد تنگناهای اقتصادی و اختلاف افکنی در بین آنها شدند.

وی با بیان اینکه دفاع از انقلاب و آرمان‌ها شاخصه اصلی ملت ما در جنگ میان ایران و عراق بود اظهار داشت: وجود ارزش‌های اسلامی همچون وجود اشتیاق برای شهادت در بین مردم بویژه جوانان از ویژگی‌های دیگر دوران دفاع مقدس بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خاطرات مردم از دوران انقلاب و دفاع مقدس، روحیه شهادت و ایثار را در وجود آنها زنده نگه داشته است، گفت: در حال حاضر علیرغم وجود مشکلات اقتصادی مردم به انقلاب و آرمان‌های خود وفادار هستند و در اجتماع‌های مختلف بویژه راهپیمایی‌ها آن را به اثبات می‌رسانند.

وی با بیان اینکه مردم ما از درک بسیار عمیقی برخوردار هستند، افزود: در شرایط فعلی تفکر بسیجی و جهادی را باید با خدمت‌رسانی بیشتر به مردم به منصه ظهور رساند.

در این دیدار برخی از رزمندگان شاغل در استانداری به بیان خاطرات خود از دوران دفاع مقدس پرداختند و با اهداء لوح تقدیر از مجاهدت های آنان تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز