خبرگزاری کار ایران

غلامی خبر داد:

وقوع رعد و برق و بارش پراکنده باران در گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۷۳۹

سرپرست پیش‌بینی اداره کل هواشناسی گیلان از وقوع رعد و برق و بارش پراکنده باران در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سرپرست پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت جوی این استان طی ۴۸ ساعت آینده، اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده ورود جریانات هوایی کم و بیش ناپایدار طی ۴۸ ساعت آینده خواهیم بود.

مازیار غلامی با بیان اینکه وزش باد و بارش پراکنده باران در برخی از مناطق گیلان غالب پدیده های جوی در این مدت است، افزود: همچنین در این مدت وقوع رعد و برق دور از انتظار نیست.

وی خاطرنشان کرد: در صورت ماندگاری این شرایط جوی در روزهای آینده به ویژه از سه شنبه به بعد شاهد پایداری شرایط جوی با شکل گیری جریانات جنوبی و افزایش نسبی دما خواهیم بود.

سرپرست پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان همچنین به وضعیت جوی رشت مرکز استان گیلان نیز اشاره و تصریح کرد: بیشینیه دمایی در شهر رشت ۲۷ درجه سانتی‌گراد است. هوای رشت در حال حاضر ابری تا قسمتی ابری همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد است.

وی با اشاره به شرایط جوی در دریا خزر طی ۴۸ ساعت آینده، افزود: با توجه به وزش باد در سواحل شرایط برای صید و فعالیت های مرتبط با دریا با احتیاط مناسب و از روز چهارشنبه به بعد نامناسب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز