خبرگزاری کار ایران

شهرام مومنی عنوان کرد:

تشریحی بر 22 عملیات آتش‌نشانان رشت در 24 ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۵۱۲

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی رشت گفت: در۲۴ ساعت گذشته اقدامات لازم برای امدادرسانی و اطفای آتش در ۲۲ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی به شهروندان توسط آتش‌نشانان و تیم‌های امداد و نجات ۱۳ ایستگاه آتش‌نشانی رشت صورت گرفت.

به گزارش ایلنا از رشت، شهرام مومنی در این‌باره گفت: مرکز ستاد فرماندهی و کنترل ۱۲۵ آتش‌نشانی در ۲۴ ساعت گذشته پاسخگوی ۵۳۴تماس شهروندان بوده اند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی رشت افـزود: ۲۲مـورد عملیات آتش‌نشانان با ۲۵ مرتبه خـروج خودروهای اطفایی و امدادی برای پوشش ۱۲ مـورد آتش سوزی علفزار و ضایعات، ۳ مـورد قفل درب منزل مسکونی و محبوس شدن اشخاص در منزل مسکونی و آسانسور، یک مورد سیلان بنزین در سطح خیابان، یک مورد حریق خودرو و ۵ مورد خدمات ایمنی بوده است.

مومنی در پایان به حریق منزل‌مسکونی که ساعت ۱۴:۴۸ نوزدهم شهریور ۹۷ در خیابان‌امام(ره)، کوچه مجلسی رخ داد اشاره داشت و افزود: رخداد این حادثه به‌علت اتصال در سیستم سیم‌کشی برق از ناحیه هود آشپزخانه بود که با تلاش ۲۴ آتش‌نشان همراه ۸ دستگاه خودروی اطفایی در کمترین زمان ممکن مهار و اطفا شد. در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید و آتش‌نشانان پس از مهار آتش و تخلیه کامل دود به آشیانه بازگشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز