خبرگزاری کار ایران

تخصیص بیش از 11 میلیارد تومان اعتبار برای شفت در سال 97

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۰۱۲

فرماندار شفت از تخصیص11 میلیارد و 986 میلیون تومان اعتبار برای این شهرستان در سال 97 خبر داد .

به گزارش ایلنا از شفت، محمدرضا محسنی در نخستین نشست کمیته برنامه ریزیشفت در سال 97 با اشاره به اینکه در سال های گذشته با تجمیع و تمرکز اعتبارات  ، بازده و خروجی قابل قبولی در این شهرستان حاصل شد گفت : استمرار این روند با توجه به انقباض در بودجه می تواند موثر باشد . 

فرماندار شفت با بیان اینکه در سال جاری مبلغ 11 میلیارد و 986 میلیون تومان برای تکمیل 159 پروژه عمرانی و خدماتی برای این شهرستان پیش بینی شده است افزود : بخش قابل توجهی از این اعتبار برای توسعه راه های روستایی ، تقویت و اصلاح شبکه برق رسانی و بهبود کیفیت و کمیت آب شرب تخصیص خواهد یافت . 

وی با اشاره به اینکه تکمیل پروژه های نیمه کاره با درصد پیشرفت فیزیکی 60 درصد و بالاتر در اولویت برنامه ریزی دولت در شفت قرار گرفته است افزود : با توجه به کاهش بودجه های عمرانی در سال جاری پروژه جدیدی در این شهرستان تعریف نشده است .

نماینده عالی دولت در شفت با بیان اینکه میزان تخصیص در 6 ماهه نخست سال جاری  48 درصد است افزود : سرجمع اعتبارات شهرستان در سال 97 نسبت به سال گذشته 31 درصد کاهش یافته است ، اما با جذب اعتبارات ملی می توان به توسعه زیرساخت های عمرانی در شفت کمک شایانی نمود .

وی در بخش پایانی سخنان خود نیز به موافقت مجلس شورای اسلامی برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان‌های فومن و شفت اشاره و تصریح کرد : مطمئنا مزایای این طرح در رشد اقتصادی این شهرستان ها تاثیر چشمگیری خواهد گذاشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز