خبرگزاری کار ایران

فرماندار املش :

بزرگترین پدافند غیرعامل وفاق، اتحاد و همدلی مسئولان است

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۶۵۳

فرماندار املش بیان کرد: بزرگترین پدافند غیرعامل وفاق، اتحاد و همدلی مسئولان است.

به گزارش ایلنا از املش، جلسه کارگروه پدافنــد غیرعامل شهرستان املش با حضور امیر محمدپور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان و معاونین وی بریاست یونس محمودی فرماندار املش در محل سالن جلسات میرزا حبیب الله املشی فرمانداری املش تشکیل شد.

محمودی فرماندار املش بابیان اینکه بزرگترین پدافند غیرعامل، وفاق، همدلی و اتحاد مسئولان است، گفت: نیاز جامعه امروز به پدافند غیر عامل از اهم نیازهای جامعه به شمار می‌رود لذا همه دستگاه‌ها باید در این راستا اقدامات لازم و مؤثری انجام دهند.

فرماندار و رئیس کارگروه پدافند غیرعامل شهرستان گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در زمینه پدافند غیر عامل انجام شده که باید آسیب‌شناسی شود تا زمان وقوع حادثه نیز به نحو احسن در میدان عمل، آموزش‌های دیده شده اجرایی شود.

محمودی با بیان اینکه امروزه ماهیت تهدیدات و حملات دشمن تغییر کرده لذا ما نیز باید ضمن شناسایی دقیق آنها با آمادگی کامل قادر به شناسایی و ارائه راهکارهای خنثی‌سازی تهدیدات دشمن باشیم و تحقق این مهم مستلزم آن است که ما دچار غفلت نشویم و نسبت به رعایت اصول و الزامات پدافند غیرعامل در تمامی حوزه‌ها ساعــی و کوشــا باشیم  تا زمان بحران کوچکترین خدشه‌ای در ارائه خدمات و تامین کالاهای ضروری به مردم احساس نشود.

در ادامه امیر محمدپور مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری گیلان گفت: اصول، عملکرد و کارکرد پدافند غیر عامل اساساً عبارتند از: انتخاب عرصه‌های ایمن در جغرافیای کشور، تعیین مقیاس بهینه استقرار جمعیت و فعالیت در فضا، مدیریت بحران دفاعی در صحنه‌ها، کاهش اثرات بلایای طبیعی و...

وی در پایان از فرماندار و مدیران خواست همه ادارات، دستگاه‌ها و نهادها به دستورات بالادستی و مهم در حوزه پدافند غیرعامل توجه ویژه مبذول دارند تا زمان حوادث و بلایای طبیعی و غیر طبیعی همه راهکارها و اقدامات از قبل پیش‌بینی شده وجود داشته باشد تا زمان این حوادث بتوانیم به نحو احسن با این مسایل مقبله و از مردم خود محافظت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز