خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار انجام شد:

همایش بزرگ فرهنگ آموزش ترافیک شهری در تالش

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۰۰۲

همایش بزرگ فرهنگ آموزش ترافیک در جامعه با حضور فرماندار تالش در بازار انوش محله جوکندان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از تالش، همایش بزرگ فرهنگ آموزش ترافیک شهری با حضور سید عیسی مهدوی فرماندار ، بخشدار مرکزی ، سرهنگ سلیمانی‌راد فرماندهی پلیس‌راه تالش آستارا، مسئولان و راکبان موتورسکیلت در بازار انوش محله جوکندان برگزار شد.

فرماندار تالش در این همایش گفت : سالانه در ایران  5 هزار نفر در اثر تصادفات ناشی از موتور سواری جان خود را از دست می دهند .

وی افزود: تلفات تصادفات موتور سواری بین سن 15 تا 30 سال است که همه از نیروهای فعال و سرمایه‌های اجتماعی بالقوه جامعه هستند .

رئیس شورای ترافیک شهرستان تالش گفت:آموزش موتور سواران به طور مستمر و آشنایی آنان با قوانین و مقررات مهم‌ترین روش پیشگیری از تصادفات است .

سید عیسی مهدوی  عنوان کرد : اجتماعی کردن و فرهنگ سازی عمومی در بحث موتور سواری خطرناک یکی دیگر از راه‌های پیشگیری است .

وی در این همایش از موتور سواران حاضر که اکثریت جوانان بودند خواست که ضمن رعایت به قوانین و مقررات  با پلیس راه ها همکاری داشته باشند.

فرماندار تالش از پلیس راه استان گیلان و همچنین از پلیس راه تالش و آستارا و دهیار و شورای اسلامی انوش محله جوکندان در برگزاری این همایش تقدیر و تشکر کرد .

 در این همایش به قید قرعه به 50 نفر راکب موتور سیکلت کلاه آهنی اهدا شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز