خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری آستارا تاکید کرد:

ضرورت نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت‌ها بصورت مستمر

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۵۴۴

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی شهرستان مرزی بندر آستارا بر ضرورت نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت ها بصورت مستمر تاکید کرد.

به‌گزارش ایلنا از آستارا، کامبیز لقمانی‌مقدم در جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار و کارگروه آرد و نان آستارا بیان کرد: درشرایط کنونی باید تنظیم بازار و نظارت نیز با تمرکز و جدیت بیشتری انجام شود و فعالیت دستگاه‌هایی مانند سازمان تعزیرات حکومتی باید پر رنگ تر شود و زمینه های سودجویی افراد از فضای موجود فراهم نشود و قیمت‌ها مناسب باشد.

وی ادامه داد: برای این منظور لازم است مجموعه ای با محوریت اداره صنعت،‌ معدن و تجارت، وضعیت واحدهای تولیدی و بازار را به صورت لحظه ای رصد کنند و تصمیماتی مناسب و به موقع برای رفع تنگناهای واحدهای تولیدی اتخاذ کنند. 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری آستارا گفت: پیش بینی و مدیریت بحران های عارضی بر بازار، مبارزه و برخورد مناسب و متناسب با عوامل و علل بحران ها و ارائه راهبردهای مناسب در شرایط خاص و انجام تحقیقات کارشناسی در حوزه مدیریت و کنترل بازار از وظایفی است که نهادهای کنترلی و نظارتی در این فرایند ایفا می کنند.

ارائه گزارش بازرسی از سوی رئیس صنعت، معدن و تجارت و همچنین اقدامات انجام گرفته در راستای تنظیم بازار و پیشنهادات مختلف در این زمینه از سوی اعضا از دیگر موارد مطرح شده بود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز