خبرگزاری کار ایران

در ۷۲ ساعته گذشته انجام شد؛

۴۵ مورد عملیات اطفای حریق، حادثه و خدمات ایمنی به رشتوندان

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۴۴۸

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی رشت گفت: آتش‌نشانان و تیم های امداد و نجات ۱۴ ایستگاه آتش‌نشانی در ۷۲ ساعت گذشته اقدامات لازم را نسبت به امداد رسانی و اطفای آتش در ۴۵ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی به شهروندان ارائه دادند.

به گزارش ایلنا از رشت، شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت گفت: مرکز ستاد فرماندهی و کنترل ۱۲۵ آتش نشانی در ۷۲ ساعت گذشته پاسخگوی ۱۳۴۵ تماس شهروندان بوده که از این تعداد ۴۵ مورد عملیات اطفای آتش سوزی، پیشگیری از بروز حوادث و ارائه خدمات ایمنی صورت گرفت.

وی در ادامه افزود: این عملیات ها با ۷۰ مرتبه خروج خودروهای اطفایی و امدادی جهت پوشش ۳ مورد حریق منزل مسکونی، ۱۰ مورد حریق علفزار و ضایعات، ۱۳ مورد قفل درب منزل مسکونی و محبوس شدن اشخاص در منزل مسکونی و آسانسور، ۵ مورد عملیات رهاسازی انگشتر گیر کرده در انگشت شهروندان، ۲ مورد استقرار خودرویی، ۲ مورد تصادف خودرویی، یک مورد حـریق خودرو، یک مـورد حـریق تجاری، یک مورد بازدید از منـزل مسکونی، یک مورد سیلان روغن از خودروی پراید، یک مورد پارگی و سقوط کابل برق بر روی خودرو، یک مورد رها سازی حیوان محبوس شده، یک مورد حریق پست برق، یک مورد حادثه سقوط شخصی داخل رودخانه و ۲ مورد خدمات ایمنی بوده است.

مومنی ضمن اشاره به سقوط مرد ۴۴ ساله بعللی در رودخانه زرجوب، افزود: این حادثه موجبات آسیب دیدگی فرد سقوط کرده از ناحیه سر و صورت را فراهم کرد که سریعا تیمی متشکل از ۳ آتش نشان اقدامات لازم جهت انتقال مصدوم و همچنین تحویل به عوامل اورژانس جهت اعزام به مراکز درمانی صورت گرفت.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی در پایان به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اهمیت خدمت رسانی سریع از شهروندان انتظار داریم تا ضمن رعایت نکات ایمنی بخصوص در خانه و محل کار در زمان بروز حوادث به اهمیت آدرس دهی دقیق و کامل به آتش نشانان توجه داشته باشند تا بدین واسطه نزدیکترین مسیر جهت اعزام تیم های عملیاتی و امداد رسان به محل های حریق یا حادثه برگزیده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز